سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از خرمشهر


هجوم جیرجیرک‌ها به خرمشهر!
شهرستان‌ها  10:28:26 1393/05/01
935-184-5 کد خبر
RSS :: پرینت

فرماندار خرمشهر با اشاره به افزایش تعداد جیرجیرک‌ها در سطح شهر و نارضایتی شهروندان خواستار چاره‌اندیشی مسئولان مربوطه برای مقابله با این حشرات شد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)-منطقه خوزستان-عبدالله حسینی در جلسه شواری سلامت شهرستان خرمشهر بهبود سیستم تهویه سالن و ساماندهی فضای سبز محوطه ایستگاه راه آهن با همکاری سازمان منطقه آزاد اروند را خواستار شد و اظهار کرد: مجموعه شهرداری نیز باید ظرف مدت سه ماه بر اساس نیازهای مسافران، نسبت به ساماندهی ترمینال مسافربری برون‌شهری با اولویت سرویس‌های بهداشتی، روشنایی و سایبان اقدامات لازم را انجام دهد.

وی افزود: نوسانات کلر آب آشامیدنی باید به حد مطلوب برسد تا مشکلاتی را برای سلامت مردم ایجاد نکند. بحث نوسانات کلر باید در کمیته تخصصی مرکز بهداشت، اداره‌های آب و فاضلاب شهری و روستایی بررسی و مشکلات آن مرتفع شود.

حسینی با اشاره به طرح غدیر گفت: بحث طرح آبرسانی غدیر و خط انتقالی 15 کیلومتری این طرح به شهرهای آبادان و خرمشهر از سوی نماینده آبادان در مجلس شورای اسلامی مطرح شده و انتظار می‌رود در شهرستان نیز مسوولان ذیربط این موضوع را پی‌گیری و دنبال کنند.

فرماندار خرمشهر اظهار کرد: افزایش نخاله‌های سطح شهر معضلاتی را برای مردم ایجاد کرده و شهرداری ضمن فرهنگسازی باید طبق مجوزهای قانونی با متخلفان برخورد کند.

 وی میزان نخاله‌های جمع‌آوری شده در سه ماهه نخست سال جاری را 3 هزار و 400 سرویس عنوان کرد و افزود: نخاله‌های جمع‌آوری شده عمدتا در مناطقی که دارای آب‌های راکد هستند، نظیر سرحانیه و عباره تخلیه می‌شوند تا مشکلات آب‌های راکد برطرف شود.

حسینی در خصوص افزایش حشرات از جمله جیرجیرک در سطح شهر، خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود برای جلوگیری از افزایش این حشرات چاره‌اندیشی شود.

فرماندار خرمشهر ضمن معرفی دکتر سالمی به عنوان مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان خرمشهر از زحمات دکتر فرشید بهشتی در زمینه ساماندهی، تامین و تجهیز امکانات در مراکز درمانی به خصوص بیمارستان ولیعصر(عج) تقدیر کرد و افزود: مسئولیت مجموعه بهداشت و درمان به لحاظ کمبود امکانات و مشکلات بسیار سخت و طاقت‌فرسا است و انتظار می‌رود با تعاملی که برقرار است بتوان خدمات بهداشتی و درمانی مطلوبی را به مردم ارائه داد.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد