سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان

اسامی اعضای تیم‌های فولاد، استقلال و نفت‌مسجدسلیمان در لیگ چهاردهم ورزشی  13:13:17 1393/04/31
934-22581-5 کد خبر
RSS :: پرینت

اسامی اعضای تیم‌های فولادخوزستان، استقلال‌خوزستان و نفت‌مسجدسلیمان برای حضور در چهاردهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور اعلام شد.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اسامی اعضای کادر فنی و بازیکنان تیم‌های لیگ برتری خوزستان به شرح زیر است:

 

استقلال خوزستان

 

کادر فنی:

عبدالله ویسی (سرمربی- یک ساله)، سیداکبر پورموسوی و هوشنگ لویمیان (مربی- یک ساله)، فرانو سردارو (مربی دروازه‌بانان- یک ساله)، بهمن روشنایی (سرپرست- یک ساله)، جلال حیدری (پزشک- یک ساله)

 

بازیکنان لیگ برتری:

محمدرضا مهدوی‌میرمحله (جدید-یک ساله)، رضا کاردوست(جدید-یک ساله)، مهدی مومنی (جدید-یک ساله)، سومایلا دیاکیته (جدید- یک ساله)، روح‌الله سیف‌اللهی (جدید- دوساله)، یزدان عباسیان (جدید- سه ساله)، صادق صادقی‌بابااحمدی (جدید – سه ساله)، میلاد ربانی‌فرد (جدید- سه ساله)، لاوین دیاوارا (جدید- دو ساله)، حمدالله ابدام (تمدید –سه ساله)، هادی خنیفر (تمدید- دو ساله)، محمدابراهیم خسروی (تمدید –دو ساله)، ابراهیم صالحی (تمدید- دو ساله)، پرویز کریمی (تمدید- دو ساله)، فرزاد جعفری (تمدید- سه ساله)، محمد طیبی (تمدید – سه ساله)

 

بازیکنان زیر 23 سال:

ایمان باصفا (جدید – یک ساله)، میثم دورقی (جدید – دو ساله)، میثم مجیدی (جدید –دوساله)، موسی کولی‌بالی (تمدید- سه ساله)

 

بازیکنان امید (زیر 21 سال):

باقر هاشمی (تمدید – سه ساله)

 

بازیکنان فسخ قرارداد:

سجاد قاسم‌نژاد، محمد معاوی، مهدی چاهکوتاه‌زاده، محمد مدملیسی، علی بیگدلی، احسان علوان‌زاده‌جعفری، شاهرخ شمس، سیدعلاء خلف‌زاده، ادریس ترائوره

 

بازیکنان اتمام قرارداد:

فابیو کاروالیو، میلاد میداوودی، حسین کعبی، عادل کلاه‌کج، مهدی خیری، سهراب بختیاری‌زاده، محمود تیغ‌نورد، سعید چاه‌جویی

 

فولادخوزستان

 

کادر فنی:

دراگان اسکوچیچ (سرمربی – یک ساله)، نعیم سعداوی و کوروش بختیاری‌زاده (مربی –یک ساله)، جهانبخش داراب‌پور (مربی دروازه‌بان- یک ساله)، کرونو بلاورندویچ (مربی بدنساز – یک ساله)، حسین ابن‌قاسم (سرپرست – یک ساله)، اکبر مرادی ( پزشک –یک ساله)، محمدعلی فتحی (فیزیوتراپ – یک ساله)

 

بازیکنان لیگ برتری:

مهرداد جماعتی (تمدید – دو ساله)، اسماعیل شریفات (تمدید- دو ساله)، مهدی بدرلو (تمدید- دو ساله)، آرش افشین (تمدید- دو ساله)، شهاب کرمی‌داراب‌خانی (تمدید – سه ساله)، امید خالدی (تمدید – سه ساله)، ایوب والی (تمدید – سه ساله)، ارشاد یوسفی (تمدید یک ساله)، بختیار رحمانی (تمدید – یک ساله)، ساسان انصاری (تمدید- یک ساله)، سروش رفیعی (تمدید – یک ساله)، علیرضا سلیمی (تمدید – یک ساله)، سروش سعیدی‌بروجنی (تمدید – چهار ساله)، ماتیاس چاگو (جدید- یک ساله)، ایمان موسوی (جدید- یک ساله)، برایان آنتونی بکلیس (جدید- یک ساله)، بهمن کامل (جدید- یک ساله)

 

بازیکنان زیر 23 سال:

مهدی نیایش‌پور (تمدید- چهارساله)، احمد عبدالله‌زاده (تمدید – چهار ساله)، یوسف وکیا (تمدید – سه ساله)، میلاد همایونی‌سنگری (تمدید – پنج ساله)، رضا احمدی (تمدید – سه ساله)، محمد اهل‌شاخه (تمدید – سه ساله)، علی سیناروانی (تمدید – سه ساله)

 

بازیکنان امید (زیر 21 سال):

هادی حبیبی‌نژاد (تمدید – سه ساله)، بهمن جهان‌تیغ (تمدید – سه ساله)

 

بازیکنان فسخ قرارداد:

حسن جعفری - ایوب کلانتری

 

بازیکنان اتمام قرارداد:

سوشا مکانی، عبدالله کرمی، چاوز، غلامرضا رضایی، مهدی نوری، عباس محمدرضایی، لوسیانو پریرا، سعید سالارزاده

 

بازیکنان نامشخص:

پادوانی

 

نفت‌مسجدسلیمان

 

کادر فنی:

عبدالمجید باقری‌نیا (سرمربی – یک ساله)، فرزاد حافظی (مربی – یک ساله)، عمید جمالی‌پور (مربی بدنساز – یک ساله)، فرشاد بختیاری‌زاده (مربی دروازه‌بانان – یک ساله)، محمدرضا نورزاده (پزشک – یک ساله)

 

بازیکنان لیگ برتری:

حامد محمودی (جدید- یک ساله)، میلاد سلیمان‌فلاح (جدید- یک ساله)، سعید سالارزاده (جدید- یک ساله)، احسان عبدی‌گورابی (جدید- یک ساله)، میلاد زنیدپور (جدید- یک ساله)، رضا محمدی (جدید- یک ساله)، میلاد جعفری (جدید- یک ساله)، محمود تیغ‌نورد (جدید- یک ساله)، رضا حیدری (جدید- یک ساله)، حمید بوحمدان (جدید- یک ساله) ، رضا درویشی (تمدید – یک ساله)، اسماعیل علی‌شیرازی (تمدید – یک ساله)، حمزه حدادی (تمدید – یک ساله)، کیامرث چراغی (تمدید – یک ساله)، عباس عسکری (تمدید – یک ساله)، حسین مالکی (تمدید – یک ساله)، فرزاد محمدی (تمدید – یک ساله)

 

بازیکنان زیر 23 سال:

ستار دراجی‌رغیوه (جدید – دو ساله)، سیدسجاد موسوی (جدید – دو ساله)، علی کیانی‌فر (جدید – دو ساله)، محمد مدملیسی (جدید – یک ساله)، گودرز داوودی (تمدید – دو ساله)، میلاد شیخی (تمدید – دو ساله)، عارف سلیمان‌احمد (تمدید – دو ساله)

 

بازیکنان امید (زیر 21 سال):

سیدجلال عبدی (جدید – یک ساله)، احسان علوان‌زاده‌جعفری (جدید – دو ساله)

 

بازیکنان فسخ قرارداد:

صادق صادقی‌بابااحمدی - میثم دورقی

 

بازیکنان اتمام قرارداد:

حکیم نصاری


خبرنگار: 17028
انتهای پیام



ابن قاسم:
پنج بازیکن تیم های پایه به جمع بزرگسالان فولاد خوزستان اضافه شدند
اهواز - خبرگزاری مهر: سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان از پیوستن پنج بازیکن تیم های پایه این باشگاه به تیم بزرگسالان فولاد برای حضور در لیگ برتر باشگاه های کشور در فصل آینده خبر داد.

محمد حسین ابن قاسم در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: تیم فولاد خوزستان همواره در سال های اخیر ثابت کرده که برای تقویت تیم خود در لیگ برتر نگاهی جدی به بازیکنان تیم های پایه خود دارد و در سال های اخیر در بین سایر تیم های لیگ برتری به جرات می توان گفت که بهترین عملکرد را در این خصوص داشته است.

وی افزود: خوشبختانه امسال اسکوچیچ سرمربی جدید فولاد نیز نظر مساعدی به استفاده از بازیکنان پایه در ترکیب تیم بزرگسالان دارد به همین دلیل پنج بازیکن از تیم های پایه فولاد با عقد قراردادی سه ساله به جمع تیم بزرگسالان پیوستند.

ابن قاسم عنوان کرد: در این خصوص بهمن جهان تیغ و علی سیناربانی به عنوان مهاجم، محمد اهل شاخه و رضا احمدی به عنوان مدافع و هادی حبیبی به عنوان هافبک که از بازیکنان جوانان فولاد هستند با عقد قراردادی به تیم بزرگسالان پیوستند.

وی با اشاره به توافق باشگاه فولاد خوزستان با «بکلیس برایان آنتونی» مدافع تیم ملی فوتبال هندوراس اظهار کرد: این بازیکن 28 ساله است و در پست دفاع راست بازی می‌ کند. این بازیکن عضو تیم المپیای هندوراس است و در جام جهانی هم همراه تیم ملی هندوراس حضور داشت. قرار است پس از انجام تست های پزشکی و نهایی شدن توافق طرفین، این قرارداد در روزهای آینده امضا شود زیرا آخرین زمان برای درخواست کارت ای تی سی بازیکنان خارجی لیگ برتر روز شنبه چهارم مردادماه است.

سرپرست تیم فوتبال فولاد خوزستان همچنین با بیان اینکه در حالی که ایوب کلانتری، چندی پیش قرارداد خود را برای سه فصل دیگر با فولادی‌ها تمدید کرده بود اما با نظر اسکوچیچ قرارداد این بازیکن فسخ شد، اظهار کرد: سرمربی تیم فولاد بعد از برگزاری چندین اردو اعلام کرد که به این بازیکن نیازی ندارد و به همین دلیل قرارداد او با باشگاه فولاد فسخ شد.
ابن قاسم همچنین تاکید کرد: که فولاد خوزستان قبل از آغاز رقابت های لیگ برتر یک مهاجم خارجی نیز به جمع بازیکنان خود اضافه می کند.
به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتبال فولاد خوزستان در آخرین دوره لیگ برتر باشگاه های کشور عنوان قهرمانی را کسب کرد




تیم فوتسال عملیات غیرصنعتی ماهشهر به لیگ برتر برمی‌گردد؟
ورزشی  15:33:33 1393/04/31
934-22781-5 کد خبر
RSS :: پرینت

تیم فوتسال عملیات غیرصنعتی بندرماهشهر که سال گذشته از لیگ برتر کشور به لیگ یک سقوط کرد، امسال برای خرید امتیاز تیم لیگ برتری و حضور مجدد در این لیگ، با دو باشگاه به توافق رسیده است.

 

ایمان عیسی‌زاده، سرپرست تیم فوتسال عملیات غیرصنعتی بندرماهشهر در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: اگر اتفاق خاصی رخ ندهد، امسال بازهم در لیگ برتر کشور شرکت می‌کنیم. ما برای خرید امتیاز تیم مقاومت کرج که امسال به لیگ برتر صعود کرده است و یک تیم لیگ برتری دیگر که قصد تیم‌داری ندارد، به توافقات و جمع بندی هایی رسیده ایم. البته به خرید امتیاز تیم مقاومت کرج نزدیک تر هستیم، چرا که مذاکرات جدی تر صورت گرفته است.

 

وی بیان کرد: خود من پیگیر و متولی کار هستم و صحبت هایی با این دو تیم برای خرید امتیازات آن‌ها داشته ام. فقط توافقات جزئی باقی مانده است تا تیم ما لیگ برتری شود.

 

سرپرست تیم فوتسال عملیات غیرصنعتی بندرماهشهر گفت: با کیانی‌زاده، مدیرکل ورزش و جوانان استان نیز در این زمینه صحبت کرده ام و توضیحات مقدماتی را نیز به وی داده ام تا ان‌شاالله کیانی زاده هم مساعدت کند تا تیم ما لیگ برتری شود و امسال نیز خوزستان دو تیم در لیگ برتر کشور داشته باشد.

 

وی در ادامه با بیان این‌که گزینه هایی برای هدایت تیم مدنظرمان است، خاطرنشان‌کرد: با لک و ابطحی مذاکرات مقدماتی ای صورت گرفته است و اگر اتفاق خاصی پیش نیاید، یکی از این دو مربی هدایت تیم ما را برعهده خواهد گرفت.

 

عیسی‌زاده افزود: از بین این دو گزینه ابطحی به نیمکت ما نزدیکتر است، چرا که او در حال حاضر با هیچ تیمی قرارداد ندارد ولی لک هنوز با گیتی‌پسند اتمام حجت نکرده است. به هر حال نشستن این مربیان روی نیمکت ما به برنامه های آن‌ها نیز بستگی دارد.

 وی بیان کرد: اگر مشکلی پیش بیاید و نتوانیم با این مربیان به توافق برسیم، گزینه سوم ما محسن خبیری، سرمربی سال گذشته هلال احمر تبریز است که برنامه های او را هم گرفته ام.

 سرپرست تیم فوتسال عملیات غیرصنعتی بندرماهشهر گفت: نظر هیات مدیره باشگاه این است که امسال به صورتی کار کنیم که رتبه‌مان تک رقمی شود و به همین منظور به دنبال بازیکنان شاخص و مربیان باتجربه‌تر هستیم. 

وی عنوان کرد: قرار است با توجه به نظر هیات مدیره باشگاه، نام باشگاه تغییر کند و ممکن است برای سال آینده با نامی جدید در لیگ برتر کشور شرکت کنیم. به هر حال تیم ما نماینده استان است که در لیگ برتر حضور پیدا می کند و این قول را می دهیم که اگر اتفاق خاصی نیفتد، خوزستان با دو تیم در لیگ برتر شرکت کند. ما می‌خواهیم با یک تیم در خور نام خوزستان در لیگ برتر کشور شرکت کنیم.  



ورزشکاران خوزستانی در رقابت‌های قهرمانی  کشتی فرنگی و آزاد خردسالان باشگاه‌های استان به مصاف یکدیگر می‌روند.

 

 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)- منطقه خوزستان- پیکارهای کشتی فرنگی و آزاد استان از نهم تا یازدهم مرداد ماه در خانه کشتی شماره یک اهواز برگزار می‌شود. 

این مسابقات در اوزان 28 تا 30، 32، 35، 38، 42، 47، 53، 59، 66، 73 و 73 تا 85 کیلوگرم برگزار خواهد شد و متولدان یازدهم دی‌ماه سال 80 تا دهم دی‌ماه سال 82 می‌توانند در آن شرکت کنند. 

این پیکارها در هر دو رشته کشتی آزاد و فرنگی، بدون ارفاق وزن برگزار خواهد شد. نفرات برتر نیز به رقابت‌های قهرمانی کشور اعزام خواهند شد.





نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد