سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از آبادان

دادستان عمومی و انقلاب آبادان در گفت‌وگو با فارس:
تشکیل پرونده برای کادوس 4 / شهرداری وضعیت موجود را به حالت سفید برساند

دادستان دادگاه‌های عمومی و انقلاب آبادان گفت: دلایل، علل و یا عوامل بروز آتش‌سوزی در مجتمع تجاری کادوس چهار تحت بررسی است.

خبرگزاری فارس: تشکیل پرونده برای کادوس 4 / شهرداری وضعیت موجود را به حالت سفید برساند

احمد شیرعلیزاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان با اشاره به تشکیل چهار جلسه پیرامون موضوع حادث شده با حضور مسئولان استانی و شهرستانی در محل فرمانداری ویژه آبادان به منظور بررسی مسائل مدیریتی در این زمینه افزود: همچنین پرونده‌ای در خصوص این آتش سوزی تشکیل و دستورات لازم صادر شده است.

وی اظهار کرد: با وجود تشکیل پرونده در این خصوص اما از آنجایی که حادثه رخ داده شده تلفات جانی در بر نداشته است لذا موضوع جنبه کیفری ندارد.

وی تصریح کرد: تاکنون جنبه عمدی بودن آتش سوزی برای ما محرز نشده است و شاهدی نیز بر این مدعا وجود ندارد.

دادستان دادگاه‌های عمومی و انقلاب آبادان یادآور شد: در زمان حاضر پرونده به لحاظ پیگیری مسئله برای مشخص شدن علل بروز آتش سوزی به لحاظ تعلل، رعایت نکردن موارد ایمنی و غیره تحت بررسی است.

شیرعلیزاده گفت: وظیفه ما نظارت بر حسن اجرای قوانین توسط مسئولان اجرایی است و در صورت تخطی از قوانین با آنان برخورد خواهد شد.

وی با اشاره به اینکه نیروهای انتظامی همچنان در محل حادثه مستقر هستند افزود: استمرار استقرار نیروهای انتظامی در محل امکان پذیر نیست از این رو از شهرداری آبادان خواسته‌ایم تا وضعیت موجود در محل را به وضعیت سفید برساند.

وی اظهار کرد: برداشت نخاله‌ها و جمع آوری آثار و بقایای آتش سوزی از جمله کارهایی است که از شهرداری آبادان خواسته شده تا به انجام برساند.

وی در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر جبران خسارت وارد آمده به صاحبان مغازه‌ها و فروشندگان کالا در این مجتمع تجاری تصریح کرد: افراد زیان دیده می‌توانند شکایت خود را در این زمینه با ارائه ادله کافی برای اثبات ادعای خود مبنی بر اهمال و یا تعلل از سوی فرد و یا گروهی در جریان آتش سوزی به دادستانی ارائه دهند.

وی بار دیگر با تاکید بر اینکه در زمان حاضر هیچ شاهد و یا ادله‌ای دال بر عمدی بودن آتش سوزی وجود ندارد یادآور شد: این موضوع هنوز برای ما محرز نشده است و چنانچه فردی ادله خود را به ما ارائه دهد موارد قابل پیگیری و بررسی خواهد بود.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930430000584#sthash.wUTIPzDP.dpuf

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد