سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از آبادان



آتش در ته‌لنجی‌ها؛
فرماندار آبادان خبر داد: آتش‌سوزی و خسارت صددرصدی یک پاساژ در خیابان امیری 
اجتماعی  16:13:28 1393/04/29
934-14714-5 کد خبر
RSS :: پرینتخبر آرشیوی

فرماندار وی‍‍ژه آبادان درباره آتش سوزی ساختمان تجاری کادوس 4 گفت: گستردگی آتش و فراوانی مواد قابل اشتعال در این ساختمان، موجب شد علاوه بر آتش‌نشانی آبادان، از آتش‌نشانی خرمشهر و پتروشیمی ماهشهر کمک بگیریم.

 

عزیزاله شهبازی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری داشنجویان ایران(ایسنا)  - منطقه خوزستان – درباره حادثه آتش‌سوزی پاساژ کادوس 4 واقع در خیابان امیری (تلنجی‌ها) اظهار کرد: بر اساس گزارش آتش‌نشانی، خبر حادثه حوالی ساعت 6:30 صبح امروز به سامانه 125 آتش نشانی اطلاع داده می شود و ماموران نیز به محض اطلاع از موضوع در صحنه حضور پیدا کردند.

 

وی ادامه داد: ماموران آتش‌نشانی آبادان در همان دقایق نخست اقدام به مهار آتش کردند ولی به دلیل تنگی کوچه‌های منتهی به محل حادثه، کار به سختی پیش رفت. به دلیل این‌که نمای بیرون این ساختمان از جنس کامپوزیت و داخل آن از جنس پی وی سی بوده است و همچنین اجناس این ساختمان تجاری قابل اشتعال بوده‌اند، آتش به شدت گسترش پیدا کرد که ماشین‌های شهرداری آبادان به تنهایی قادر به اطفای حریق نبودند.

 

فرماندار آبادان افزود: به همین دلیل، حادثه به اطلاع آتش‌نشانی خرمشهر و پتروشیمی ماهشهر نیز گزارش شد و ماشین‌های آتش‌نشانی این شهرها نیز وارد عمل شدند و در نهایت آتش مهار شد و به ساختمان های دیگر سرایت نکرد ولی فراوانی مواد قابل اشتعال در ساختمان، به گسترده شدن آتش کمک کرد و متاسفانه منجر به خسارت صددرصدی به ساختمان شد.

 

شهبازی به تشکیل کمیته بحران در شهرستان پس از وقوع این حادثه اشاره کرد و گفت: این کمیته به منظور بررسی بیشتر موضوع و علت وقوع این حادثه؛ با حضور نیروی انتظامی و داداگستری آبادان، شهرداری و سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری آبادان تشکیل شده و بی شک عواملی که در این حادثه اهمال کرده‌اند، شناسایی خواهند شد.

 

وی در خصوص علت حادثه گفت: سازمان آتش‌نشانی شهرداری آبادان مامور تشخیص علت آتش‌سوزی است ولی احتمال می‌رود که آتش‌سوزی به علت اتصال برق بوده است. البته مشخص شده که این ساختمان تجاری فاقد پایان کار بوده است.

 

فرماندار آبادان افزود: با کاسبانی که در این حادثه خسارت دیده‌اند نیز جلسه‌ای تشکیل شد و موضوع از سوی کمیته بحران در حال بررسی است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد