سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار شهرستانهای خوزستان


ارسال به دوستان
فرمانده انتظامی اندیمشک خبر داد
کشف و متلاشی شدن 4 باند سرقت در اندیمشک

فرمانده انتظامی اندیمشک گفت: با تلاش ماموران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این فرماندهی چهار باند سرقت در این شهرستان کشف و متلاشی شد.

خبرگزاری فارس: کشف و متلاشی شدن 4 باند سرقت در اندیمشک

اکبر کروندی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اندیمشک اظهار کرد: با تلاش ماموران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی و پلیس اطلاعات و امنیت این فرماندهی در ماه جاری و در عملیات‌های جداگانه، چهار باند سرقت که اقدام به سرقت از منازل و کیف‌قاپی از شهروندان می‌کردند کشف و متلاشی شد و در مجموع 19 نفر سارق نیز دستگیر شدند.

وی افزود: به دنبال وقوع چندین فقره سرقت منزل و مغازه در سطح شهرستان، تیمی متشکل از کارآگاهان اداره مبارزه با سرقت پلیس آگاهی پیگیری این پرونده را بر عهده گرفت.

فرمانده انتظامی اندیمشک اضافه کرد: کارآگاهان پس از تحقیقات خود، رد پایی از پنج سارق را که اقدام به ایجاد باندی کرده بودند، شناسایی کردند که این افراد در بازجویی‌ها به 10 فقره سرقت از منازل شهروندان با همکاری یکدیگر اعتراف کردند که پس از تشکیل پرونده به همراه اموال مکشوفه برای طی مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شدند.

کروندی اضافه کرد: همچنین در این مدت و در پی شکایات شهروندان از انجام کیف‌قاپی در سطح شهرستان با انجام شگردهای پلیسی باند سارقین کشف و سه نفر متهم دستگیر شده که در بازجویی‌ها به 19 فقره کیف‌قاپی اعتراف کردند ضمن اینکه اموال سرقتی نیز از منازل سارقان کشف شد.

فرمانده انتظامی اندیمشک با اشاره به کشف و انهدام یک باند سرقت به عنف در این شهرستان نیز تصریح کرد: با انجام کارهای اطلاعاتی و پلیسی ماموران مبارزه با سرقت پلیس آگاهی این فرماندهی توانستند 6 نفر از اعضای این باند را که اقدام به سرقت مسلحانه از منازل شهروندان می‌کردند دستگیر نمایند که پس از بازجویی، سارقین به سه فقره سرقت اعتراف نموده ضمن اینکه اموال سرقتی نیز از متهمان کشف گردید.

وی ضمن هشدار به قانون‌گریزان و هنجارشکنان خاطرنشان کرد: پلیس با تمام توان در مقابل این عده قلیل که سعی در به مخاطره انداختن آرامش شهروندان دارند، ایستادگی خواهد کرد.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930424001630#sthash.WDKYor1K.dpuf




مدیر گروه بهداشت محیط دانشکده علوم پزشکی آبادان خبر داد
انهدام بیش از 270 کوزه قلیان در ماهشهر

مدیر گروه بهداشت محیط معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان از انهدام 270 کوزه قلیان در ماهشهر خبر داد.

خبرگزاری فارس: انهدام بیش از 270 کوزه قلیان در ماهشهر

جعفر ربیحاوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان اظهار داشت: با توجه به ممنوعیت عرضه قلیان در اماکن عمومی بیش از 270 کوزه قلیان در اماکن عمومی شهرستان ماهشهر منهدم شد.

وی در همین خصوص اضافه کرد: این قلیان‌ها در چند ماه گذشته توسط مرکز بهداشت ماهشهر و با همکاری اداره اماکن عمومی نیروی انتظامی این شهرستان جمع‌آوری و با دستور دادستان این منطقه منهدم شد.

مدیر گروه بهداشت محیط معاونت بهداشت دانشکده علوم پزشکی آبادان افزود: با توجه به شعار هفته بدون دخانیات در سال‌جاری، «زندگی عاری از دخانیات با خود مراقبتی» خواستار توجه جدی خانواده‌ها به مخاطرات بهداشتی واجتماعی دخانیات به ویژه توتون‌های اسانس‌دار تحت عنوان معسل شد.

ربیحاوی خاطرنشان کرد: خانواده‌ها در کنار سازمان‌ها و دیگر نهادها با افزایش اطلاعات و مداخله به موقع می‌توانند نقش سازنده‌ای درمحدود کردن و حتی ریشه‌کن کردن عادت مصرف دخانیات ایفا کنند.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930425000139#sthash.oKFPmCzg.dpuf





ارسال به دوستان
رئیس اداره حفاظت محیط زیست دزفول:
شکارچیان غیرمجاز «تشی» در دزفول دستگیر شدند

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دزفول از دستگیری چهار شکارچی غیرمجاز در این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: شکارچیان غیرمجاز «تشی» در دزفول دستگیر شدند

فرهاد قلی‌نژاد امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در دزفول اظهار کرد: در گشت و کنترل شکارگاه‌های آزاد حوزه زاگرس ساعت 2 بامداد شب گذشته با همکاری ساکنان بومی منطقه لنگرکوه و همیاران محیط زیست چهار شکارچی غیرمجاز دستگیر شدند.

وی ادامه داد: در بازرسی از شکارچیان متجاوز از آنان یک قلاده جانور تشی کشف و از ادامه شکار آنان جلوگیری شد و یک قبضه اسلحه شکاری نیز از آن‌ها مصادره شد.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دزفول تصریح کرد: با تشکیل پرونده، متخلفان جهت پیگیری حقوقی به مراجع قضایی معرفی شدند.

قلی‌نژاد ادامه داد: شکار غیرمجاز گونه جانور تشی توسط شکارچیان غیرمجاز برای استفاده‌های غیرواقعی و غیراثبات شده نظیر استفاده‌های دارویی در حال افزایش است.

وی گفت: در راستای جلوگیری از کاهش نسل این جانوران سودمند از هرگونه شکار غیرمجاز آن جلوگیری می‌شود.

رئیس اداره حفاظت محیط زیست شهرستان دزفول خاطرنشان کرد: تاکنون هیچ‌گونه فواید دارویی گوشت این جانوران به تایید مراجع علمی نرسیده است.

به گزارش خبرگزاری فارس، گونه جانور تشی از راسته جوندگان بوده و بزرگ‌ترین جونده ایران است که در زیستگاه‌های جنگلی، کوهستانی، استپی و بیابانی زندگی می‌کنند.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930425000112#sthash.RNGS4wbV.dpuf




سرپرست جهاد کشاورزی خرمشهر خبر داد
تشکیل پرونده قضایی تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی خرمشهر

سرپرست جهاد کشاورزی خرمشهر از اقامه دعاوی قضایی و تشکیل پرونده تغییر کاربری اراضی کشاورزی در محاکم قضایی این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری فارس: تشکیل پرونده قضایی تغییر کاربری زمین‌های کشاورزی خرمشهر

محمد مطرودی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در خرمشهر با اعلام این خبر اظهار کرد: تعدادی از افراد به صورت غیر مجاز در سطح اراضی زراعی اقدام به احداث حوضچه‌های ماهی کرده‌اند.

وی افزود: علیه این افراد اقامه دعوا کرده‌ایم تا از طریق قانونی با این متخلفین برخورد شود.

سرپرست جهاد کشاورزی خرمشهر ادامه داد: متاسفانه بخشی از این اراضی جز اراضی خوب این شهرستان و مناسب کشت محصولات زراعی باغی هستند و نباید برای پرورش ماهی تغییر پیدا کنند.

مطرودی با بیان این نکته که برخی از کشاورزان بدون هماهنگی با مدیریت اقدام به تغییر کاربری ارضی کرده‌اند، گفت: اقدامات خودسرانه در این خصوص باعث تخریب منابع ملی نظیر آب و خاک و ضرر به خود و دیگران خواهند شد.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930425000121#sthash.QF3h6rV5.dpuf


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد