سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

هشدارهای انتظامی را جدی بگیرید


توصیه‌های پلیس اجتماعی برای امنتیت شب‌های قدر؛
خانه‌ها را خالی نگذارید/ از دریافت شربت از افراد ناشناس خودداری کنید
اجتماعی  14:33:26 1393/04/24
934-13014-5 کد خبر
RSS :: پرینت

معاون اجتماعی نیروی انتظامی خوزستان گفت: در شب‌های قدر فعالیت پاس‌های پیاده، گشت‌های موتوری و خودرویی و گشت محله به محله جهت برقراری امنیت در استان، افزایش می‌یابد.

 

سرهنگ رحمان موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: مجموعه نیروی انتظامی در شب‌های قدر جهت ارتقای امنیت روزه‌داران خوزستانی برنامه‌های خاصی در نظر گرفته است. پلیس راهنمایی و رانندگی در حوزه‌ ترافیکی و پلیس انتظامی نیز در حوزه امنیت اقدام به برقراری نظم و امنیت در هنگام رفتن به مکان‌های برگزاری مراسم احیا و نماز و بازگشت از این مکان به منزل می‌کنند.

 

وی ادامه داد: پلیس راهنمایی و رانندگی و پلیس انتظامی در شب‌های قدر حلقه امنیتی بسیار خوب و موثری را ترتیب داده‌اند و مردم اطمینان داشته باشند که با رعایت نکات امنیتی در کنار اقدامات پلیس، در طول زمان اجرای این مراسم و همچنین تا پایان ماه رمضان، با مشکل عدم امنیت مواجه نخواهند شد.

 

معاون اجتماعی نیروی انتظامی خوزستان افزود: علاوه بر اقدامات انتظامی، در اطلاعیه‌ها و بروشورهای آموزشی، مردم روزه‌دار از اقدامات پیشگیرانه آگاه شده و آموزش می‌بینند تا برای برخورداری از امنیت در طول ساعات روز چه اقدامات کنترلی را انجام دهند. در این اطلاع‌رسانی‌ها تاکید می‌شود که شهروندان سعی کنند در شب‌های قدر که قصد مراجعه به مکان‌های برگزاری مراسم احیا را دارند، منازل خود را خالی از سکنه نگذارند.

 

موسوی اظهار کرد: چنانچه افراد ناچار باشند منزل خود را در شب‌های قدر خالی بگذارند، حتما به موارد ایمنی عمل کنند. درب منزل را قفل کنند و کلید را در اختیار افراد دیگر قرار ندهند. همچنین از دریافت شربت‌های نذری درب منازل در ساعات دیروقت شب از سوی افراد ناشناس خودداری کنند.

 

وی گفت: علاوه بر این نیز در بحث خودکنترلی و خودنگهداری نیز به مردم هشدارهای لازم داده شد. امید است با اقدامات خوبی که دستگاه‌های دیگر مرتبط در این زمینه انجام می‌دهند و در کنار اقدامات پلیس و رعایت موارد امنیتی از سوی مردم، شب‌ها و روزها را با امنیتی کامل سپری کنیم.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد