سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

گزارش یک حادثه


محیط‌بان تالاب شادگان هدف گلوله‌های متعدد شکارچیان قرار گرفت
اجتماعی  15:13:20 1393/04/24
934-13114-5 کد خبر
RSS :: پرینت

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: یک محیط‌بان خوزستانی روز گذشته هنگام گشت در محدوده حفاظت‌شده، مورد اصابت گلوله متخلفین شکار و صید قرار گرفت.

احمدرضا لاهیجان‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا) – منطقه خوزستان – درباره این حادثه که دیروز دوشنبه (23 تیرماه) رخ داد، اظهار کرد: هادی جلالی، از ماموران یگان حفاظت محیط زیست آبادان که مشغول گشت و کنترل مناطق در محدوده تالاب بین‌المللی شادگان بود، از سوی یک گروه چهار نفره از شکارچیان مورد اصابت گلوله‌های متعدد قرار گرفت.

وی ادامه داد: دو نفر از این گروه با همراه داشتن اسحه‌های شکاری از نوع ساچمه ای، گلوله‌های بسیاری را به طرف این مامور‏‏‏، از فاصله‌ای نسبتا نزدیک شلیک کردند که هادی جلالی از ناحیه هر دو پا، دست و پهلوی چپ، سینه و صورت و گردن زخمی شد. این محیط‌بان بلافاصله به بیمارستان طالقانی آبادان منتقل شد و مورد عمل جراحی قرار گرفت.

مدیرکل حفاظت محیط زیست خوزستان گفت: پزشکان وضع عمومی هادی جلالی را نسبتا خوب اعلام کرده‌اند و تا ساعتی دیگر از این محیط‌بان در بیمارستان عیادت خواهیم کرد.

لاهیجان‌زاده درباره متخلفان این حادثه گفت: عوامل این حادثه شناسایی شده‌اند و حکم دادستانی جهت دستگیری این افراد صادر شده است و اکنون توسط نیروی نتظامی خوزستان تحت تعقیب قرار دارند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد