سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از شوشتر



با دستور دادستان
بازار ماهی فروشان شوشتر بار دیگر پلمپ شد

بازار ماهی فروشان شوشتر برای دومین بار در سال‌جاری به دستور دادستان شهرستان شوشتر پلمپ شد.

خبرگزاری فارس: بازار ماهی فروشان شوشتر بار دیگر پلمپ شد

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، ظهر امروز به دستور دادستان شهرستان شوشتر، بازار ماهی‌فروشان این شهرستان به دلیلی عدم رعایت موازین بهداشتی پلمپ شد.

بر این اساس، کسبه بازار ماهی فروشان شوشتر در موارد متعددی با اخطار و هشدار نهادهای متولی روبه رو شده‌اند؛ هر بار نیز کسبه با دادن تعهداتی که هیچ وقت اجرایی نشد از زیر بار پلمپ واحد تجاری رها شدند ولی این بار دادستان شوشتر دستور پلمپ واحدهای تجاری را صادر کرد.

بر این اساس در سال گذشته نیز دو بار بازار ماهی فروشان شوشتر پلمپ شده است ولی آنچه در این بین مشخص است آن است که پلمپ این بازار چاره کار نیست و باید این بازار از محل کنونی جابجا شود و مشکلات اساسی مانند فاضلاب، تاسیسات و زیرساخت‌های مورد نیاز در محل جدید تامین شود.

در 10 سال گذشته بارها در جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان شوشتر در این زمینه تصمیم‌گیری شده است ولی هنوز تصمیمات به مرحله اجرا نرسیده است.

اخبار تکمیلی در این زمینه متعاقبا ارسال خواهد شد.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930424000885#sthash.Ab9OeHOI.dpuf





رئیس شبکه دامپزشکی شوشتر:
بازار ماهی فروشان شوشتر حداقل موازین بهداشتی را رعایت نمی‌کند

رئیس شبکه دامپزشکی شوشتر گفت: بازار مکاهی فروشان شوشتر حداقل موازین بهداشتی را راعایت نمی‌کند و با دستور صریح دادستان شوشتر پلمب شده است.

خبرگزاری فارس: بازار ماهی فروشان شوشتر حداقل موازین بهداشتی را رعایت نمی‌کند

احمدعلی معینی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شوشتر درباره دلایل پلمب واحدهای تجاری موجود در بازار ماهی فروشان شوشتر اظهار کرد: بازار ماهی فروشان شوشتر از سال‌های گذشته درباره مشکلات بهداشتی تذکرات متعددی دریافت کرده‌اند ولی به این تذکرات بی توجه بوده و موازین بهداشتی را رعایت نمی‌کردند.

وی افزود: فروش ماهی خارج از یخچال، فروش ماهی خارج از یخ و پودر یخ و فروش ماهی بر روی زمین و... از جمله تخلفات بهداشتی بود که در این صنف در بازار شوشتر دیده شده است که این مشکلات از دید تیز بین دادستان شوشتر دور نمانده و در این زمینه خود شخصا اقداماتی را در دستور کار قرار داد.

وی خاطر نشان کرد: در سال گذشته یکبار بازار ماهی فروشان شوشتر پلمش شد و کسبه تعهد کردند که یا از یخچال ویترین‌دار استفاده کنند و یا برای نگهداری ماهی از پور ماهی بهره ببرند ولی در بازدید انجام شده ماموران که با فیلمبرداری از محل بازار همراه بوده است این موازین رعایت نشده‌اند و دادستان دستور پلمب این واحدهای تجاری را صادر کرده است.

معینی تاکید کرد: مشکل خاصی وجود ندارد، کسبه بازار ماهی فروشان به راه‌اندازی یخچال‌های خود مبادرت ورزند واحد تجاری آنها فک پلمب خواهد شد و مشکل خاصی در این زمینه وجود ندارد.

رئیس شبکه دامپزشکی شوشتر گفت: دادستان شوشتر خود شخصا از واحدهای ماهی فروشی و... در شوشتر بازدید می‌کند و بر رعایت بهداشتی در سطح شهر بسیار دقت نظر دارد.

وی با تشکر از دید بسیار ریزبینانه دادستان شوشتر افزود: هر واحد تجاری در بازار ماهی فروشان شوشتر که مشکلات موجود را برطرف کند فک پلمب خواهد شد.

معینی گفت: در صنف قصابان شوشتر نیز با پافشاری دادستان شوشتر موازین بهداشتی به طور کامل در این واحدها رعایت می‌شود و از توجه به این بخش بسیار تشکر می‌کنیم.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930424000965#sthash.B3EBeEG4.dpuf

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد