سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک افتخار هنری برای خوزستان



کسب مقام اول جشنواره ی کشوری نردبان (شبکه مستند) توسط دانش آموز ایذه ای

ایذه آنلاین:"غزل کیانی" دانش آموز دبیرستان دخترانه "معلم" شهرستان ایذه که مقام سوم چهل وسومین جشنواره بین المللی فیلم رشد و مقام نخست هفتمین جشنواره فیلم کوتاه نیشابور را کسب کرده بود بار دیگر به کسب مقام اول در یک جشنواره ی کشوری نایل آمد.


به گزارش پایگاه خبری تحلیلی ایذه آنلاین،با اعلام رای داوران جشنواره ی فصلی نردبان که از شبکه ی مستند صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران پخش شد، دانش آموز غزل کیانی کارگردان فیلم مستند- داستانی «ققنوس» مقام نخست جشنواره را کسب کرد.

گفتنی است که این جشنواره در برنامه ای با همین نام(نردبان) برگزار می گردد به این ترتیب که از میان فیلمهایی که در این برنامه(در طول یک فصل) پخش می شوند با رای مردم (از طریق سامانه ی پیامکی) و همچنین نظر هیئت داوران، دوازده فیلم انتخاب میشوند و در پایان فصل از میان فیلم های راه یافته به بخش نهایی، سه فیلم انتخاب می شود.

کارگردان نوجوان فیلم ققنوس که در مرحله ی نهایی مقام نخست رای مردم و نظر هیئت داوران این جشنواره را کسب نمود، در مصاحبه با مجری و داور برنامه ی نردبان (شبکه مستند) از مدیریت آموزش و پرورش شهرستان ایذه و همچنین معاونت فرهنگی و تربیت بدنی به خاطر مهیا کردن شرایط و امکانات مناسب برای ساخت این فیلم تشکر کرد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد