سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

گزارش یک حادثه

با وجود محدودیت تردد؛
چگونه تریلی‌ها در خیابان‌های اهواز جولان می‌دهند؟
اجتماعی  15:14:12 1393/04/17
934-9014-5 کد خبر
RSS :: پرینت

رییس پلیس راهور خوزستان درباره حادثه برخورد تریلی با پل عابر پیاده در منطقه کیانپارس اهواز گفت: شب گذشته با وجود محدودیت تردد وسایل نقلیه سنگین در حوزه شهری و نصب تابلو جهت اعلام ممنوعیت، راننده بدون توجه به قوانین دست به اقدامی خطرناک زد.

 

سرهنگ عادل مجدمی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: حدود ساعت 1:10 بامداد امروز یک دستگاه تریلی با بار کانتینر که علی‌رغم وجود محدودیت تردد در حوزه شهری، در بلوار ساحلی کیانپارس که در حال تردد بود؛ با پل عابر پیاده در حوالی خیابان 13 کیانپارس برخورد کرد.

 

وی ادامه داد: بار این تریلی بیش از 4.5 متر بود که در این حادثه قسمت بالای بار با پل برخورد کرده و به دلیل سرعت بالا، ضربه به پل منجر به سقوط آن بر روی زمین شد. خوشبختانه این حادثه آسیب جانی در پی نداشت و تنها خسارت بر جای گذاشت. البته به دلیل بسته شدن مسیر، محدودیت در تردد نیز ایجاد شد که همکاران ما در پلیس راهنمایی و رانندگی ناچار شدند تا ساعت 5:30 صبح در محل حادثه حضور داشته باشند و تردد در این مسیر از طریق خیابان‌های حوالی هدایت شد.

 

رییس پلیس راهور خوزستان افزود: این پل به کمک ماموران راهنمایی و رانندگی و شهرداری جمع‌آوری و در حاشیه مسیر استقرار داده شد و بدین ترتیب مسیر بازگشایی شد.

 

مجدمی اظهار کرد: با وجود همه ممنوعیت‌های تردد و محدودیت‌ها، برخی رانندگان از مسیرهای مختلف استفاده کرده و وارد محدوده شهری می‌شوند. در این حادثه نیز با این‌که تابلوی محدودیت ارتفاع بر پل نصب شده بود ولی راننده به علایم توجه نکرد.

 

وی در خصوص اعمال قانون خودرو و راننده گفت: به دلیل این‌که خودرو به اموال عمومی خسارت وارد کرده توسط ماموران ما توقیف شده است. پس از تشکیل پرونده راننده به مراجع قضایی معرفی خواهد شد و راننده با توجه به تخلفاتی که از قوانین داشته به پرداخت خسارت و جریمه محکوم خواهد شد.

 

رییس پلیس راهور خوزستان گفت: مسیرهای تردد وسایل نقلیه سنگین از جمله تریلی مشخص شده و جاده کمربندی شهر است و متاسفانه با وجود همه اقدامات در جهت پیشگیری از وقوع حوادث در حوزه شهری اما رانندگانی هستند که بدون توجه به قوانین وارد حوزه شهری می‌شوند. بدین ترتیب پلیس راهور علاوه بر تشدید نظارت‌های خود در این زمینه، استفاده از دوربین‌های مداربسته و کنترل سرعت در معابر اصلی شهر که احتمال وقوع این چنین حوادثی وجود دارد، را در دستور کار خود قرار داده است.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد