سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

مجموعه اخبار ورزشی



عبدولی به کمیته انضباطی فدراسیون احضار می‌شود
ورزشی  9:59:58 1393/04/17
934-12781-5 کد خبر
RSS :: پرینت

سخنگوی فدراسیون کشتی گفت: سعید عبدولی به کمیته انضباطی فدراسیون فراخوانده می‌شود.

 

علیرضا رضایی درمورد حواشی پیش آمده درمورد عدم حضور سعید عبدولی در اردوی تیم‌ملی، در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) اظهار داشت: پس از این که سعید عبدولی اردوی تیم‌ملی را بدون هماهنگی ترک کرد، با توجه به درخواست سرمربی تیم ملی بزرگسالان و مدیر تیم های ملی کشتی فرنگی، خواستار حضور سعید عبدولی در کمیته انضباطی شده و به زودی وی به این کمیته فراخوانده می‌شود.

 وی همچنین گفت: قطعا پس از برگزاری کمیته انضباطی فدراسیون کشتی و تصمیم‌گیری این کمیته، شورای فنی و کادر فنی، در مورد حضور وی در اردوی تیم ملی و موارد دیگر تصمیم‌گیری می شود.

 سخنگوی فدراسیون کشتی درمورد اعلام نام وی برای حضور در مسابقات جایزه بزرگ باکو نیز گفت: نام عبدولی از چند هفته گذشته طی مراحل اداری برای جام لهستان و آذربایجان رد شده بود تا وی در یکی از این رقابت ها شرکت کند و اسامی منتشر شده نیز بر این اساس بوده است اما وی در حال حاضر باید در کمیته انضباطی حاضر شود.




هدایت تیم‌ملی کشتی فرنگی جوانان ناشنوا به یک خوزستانی سپرده شد
ورزشی  10:29:27 1393/04/17
934-12881-5 کد خبر
RSS :: پرینت

طی حکمی از سوی رییس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان کشور‏، یک خوزستانی به عنوان سرمربی تیم‌ملی کشتی فرنگی جوانان منصوب شد.

 محمدامین کجباف، دبیر هیات کشتی استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه خوزستان- اظهار‌کرد: مسلم شیرزاد، با حکم رییس فدراسیون ورزش‌های ناشنوایان کشور به عنوان سرمربی تیم‌ملی کشتی فرنگی جوانان به منظور اعزام تیم به مسابقات قهرمانی جهان، انتخاب شد.وی بیان‌کرد: شیرزاد، قهرمان اسبق کشتی فرنگی کشور و نایب‌قهرمان باشگاه‌های آسیا و از مربیان سازنده کشتی فرنگی خوزستان است.



 فوتبالیست خوزستانی در اردوی تیم‌ملی زیر 14 سال
ورزشی  10:35:55 1393/04/17
934-12981-5 کد خبر
RSS :: پرینت

پنج خوزستانی از سوی حیدر شریفی، سرمربی تیم‌ملی فوتبال زیر 14 سال به اردوی تدارکاتی دعوت شدند.

 عزیز صادقی، مسوول کمیته مسابقات هیات فوتبال استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه خوزستان- اظهار‌کرد: علیرضا سواری، معراج اسماعیلی، وحید نامداری، محمدرضا غبیشاوی و سجاد شنان از استان خوزستان به این اردو دعوت شدند. وی بیان‌کرد: این اردو از هجدهم تا بیست‌وششم تیرماه در آکادمی تیم‌ملی فوتبال برگزار می‌شود. بازیکنان دعوت شده به این اردو باید راس ساعت 14 روز چهارشنبه، 18 تیرماه خود را به کادرفنی در کمپ تیم‌های ملی معرفی کنند.


5 فوتبالیست خوزستانی در اردوی تیم‌ملی زیر 14 سال
ورزشی  10:35:55 1393/04/17
934-12981-5 کد خبر
RSS :: پرینت

پنج خوزستانی از سوی حیدر شریفی، سرمربی تیم‌ملی فوتبال زیر 14 سال به اردوی تدارکاتی دعوت شدند.

 عزیز صادقی، مسوول کمیته مسابقات هیات فوتبال استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه خوزستان- اظهار‌کرد: علیرضا سواری، معراج اسماعیلی، وحید نامداری، محمدرضا غبیشاوی و سجاد شنان از استان خوزستان به این اردو دعوت شدند.وی بیان‌کرد: این اردو از هجدهم تا بیست‌وششم تیرماه در آکادمی تیم‌ملی فوتبال برگزار می‌شود. بازیکنان دعوت شده به این اردو باید راس ساعت 14 روز چهارشنبه، 18 تیرماه خود را به کادرفنی در کمپ تیم‌های ملی معرفی کنند.



دعوت 6 بانوی فوتبالیست خوزستانی به اردوی تیم‌ملی جوانان 
ورزشی  10:44:45 1393/04/17
934-13081-5 کد خبر
RSS :: پرینت

شش بانوی خوزستانی به اردوی تدارکاتی تیم‌ملی فوتبال جوانان فراخوانده شدند.

 مینا بارانی، نایب‌رییس بانوان هیات فوتبال استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)- منطقه خوزستان- اظهار‌کرد: سارا ظهرابی‌نیا، راحله چعبی، الهام عنافچه، فرشته خسروی، طاهره مهدی‌پور و  پریوش خلیلی از استان خوزستان در این اردو شرکت می‌کنند.وی درباره زمان و مکان برگزاری این اردو‎، عنوان‌کرد: این اردو از 21 تا 26 تیر‌ماه در کمپ تیم‌های ملی، به سرمربیگری مهناز امیرشقاقی و مربیگری مریم جهان‌نجاتی برگزار می‌شود.



تجلیل از قهرمانان نابینای شنای خوزستان
ورزشی  11:58:10 1393/04/17
934-13181-5 کد خبر
RSS :: پرینت

هیات ورزش‌های کم‌بینایان و نابینایان خوزستان از سه قهرمان شنا و یک مربی این رشته‏ تجلیل کرد.

 

حکیم حمادی، دبیر هیات ورزش‌های کم‌بینایان و نابینایان استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- در این خصوص اظهارکرد: این مراسم تجلیل امروز (سه‌شنبه) در دفتر مدیرکل ورزش و جوانان خوزستان برگزار شد.

 وی بیان‌کرد: در این مراسم از محمد حزباوی، امین گل‌مهدی و مهدی ثعالبی به عنوان بازیکن و علی‌اکبر سرافراز به عنوان مربی، با اهدای مبالغی تجلیل کردیم.

 دبیر هیات ورزش‌های کم‌بینایان و نابینایان خوزستان گفت: این نفرات در مسابقات قهرمانی کشور که چهارم تا هفتم تیرماه در تهران برگزار شده بود، موفق به کسب مدال شدند.





کاروان استقلال‌خوزستان راهی تهران شد
ورزشی  13:11:51 1393/04/17
934-13281-5 کد خبر
RSS :: پرینت

تیم فوتبال استقلال خوزستان برای برگزاری اردو و دو دیدار دوستانه، امروز (سه‌شنبه) راهی تهران شد.

 به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- شاگردان ویسی امروز (سه شنبه) راهی اردوی تهران شدند و بعدازظهر امروز نیز در دیداری تدارکاتی به مصاف تیم امیدهای سایپا می‌روند. این تیم 19 تیرماه نیز در دیدار تدارکاتی دیگر، با تیم سایپا بازی خواهد کرد.

 به گفته ویسی، استقلالی‌های خوزستان پس از این اردو و برگزاری بازی‌های تدارکاتی، بیستم تیرماه به ترکیه اعزام خواهند شد و تا سی‌ام همین ماه در آن جا اردونشین می‌شوند و در این اردو سه دیدار تدارکاتی با تیم‌های حاضر در این کمپ که اروپایی، تیم‌های ترکیه‌ای و یا ایرانی حاضر در آن‌جا هستند،‏ انجام می‌دهند.

 آبی‌های خوزستان پس از آن به تهران بر می‌گردند و سپس در اهواز تمرینات خود را پیگیری می‌کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد