سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از مسجدسلیمان

ظری تشریح‌کرد؛ آخرین وضعیت ورزشگاه، فرودگاه و هتل مسجدسلیمان برای میزبانی لیگ‌برتر
ورزشی  9:26:35 1393/04/17
934-12681-5 کد خبر
RSS :: پرینت

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان گفت: روند آماده سازی ورزشگاه شهیدبهنام محمدی مسجدسلیمان طبق برنامه پیش می‌رود و رضایت‌‌بخش است.

 

محمد نظری در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- در ابتدا درباره روند آماده سازی ورزشگاه شهید بهنام محمدی مسجدسلیمان، اظهارکرد: این ورزشگاه طبق برنامه در حال آماده سازی است. چمن ورزشگاه به صورت صد درصدی بازسازی و ترمیم شده و رختکن آن نیز کامل شده است.

 

وی ادامه داد: استیج های اضلاع ورزشگاه نیز نصب شده و البته کمی از کار در زمینه های مقاوم سازی و نصب صندلی های ورزشگاه باقی مانده است. ظرفیت ورزشگاه 12 هزار نفر است و ما قصد داریم نزدیک به هفت هزار صندلی در آن نصب کنیم.

 

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان خاطر نشان کرد: کارهای آماده سازی VIP ورزشگاه نیز در حال انجام شدن است و ان شاالله تا پایان ماه مبارک رمضان آماده بهره برداری خواهد شد. درباره نور ورزشگاه نیز باید بگویم که به‌سازی و اجرایی نمودن پروژه، کلید خورده است و ان شاالله به زودی، با اجرای طرح به‌سازی، نور استادیوم به 1200 لوکس که استاندارد مورد نظر AFC است، خواهد رسید.

 

وی افزود: نمایندگان فدراسیون دو هفته پیش و هفته گذشته از روند آماده‌سازی ورزشگاه بازدید و از روند کار رضایت داشتند و قرار است که بازهم از آن بازدید داشته باشند.خودم نیز هفته گذشته از ورزشگاه دیدن کردم که کارها طبق برنامه پیش می رفت و رضایت‌بخش بود. مسوولان شرکت بهره برداری نفت و گاز مسجدسلیمان نیز پیگیر کارها هستند.

 

نظری در پاسخ به این سوال که باتوجه به این که نزدیک به یک ماه دیگر فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر آغاز خواهد شد، آیا ورزشگاه تا آن زمان آماده می‌شود؟ گفت: ان‌شاالله ورزشگاه تا آغاز رقابت های لیگ آماده می شود. ما سال گذشته در جریان بازی های لیگ دسته یک کشور، جریمه شدیم و امسال اولین دیداری که میزبان هستیم، بدون تماشاگر برگزار می شود که احتمال دارد که این بازی در اهواز انجام شود.

 

مدیرعامل باشگاه نفت مسجدسلیمان درباره روند آماده سازی فرودگاه مسجدسلیمان نیز عنوان کرد: این موضوع مربوط به مسوولان شهری می شود. این فرودگاه هنوز به صورت کامل راه اندازی نشده است، البته مسوولان شهری به دنبال راه اندازی آن هستند. به هر حال اگر هم آماده نشود، مشکلی برای آمدن تیم ها به مسجدسلیمان نیست، چرا که می توانند از طریق فرودگاه های دزفول یا اهواز که شهرستان های همجوار مسجدسلیمان هستند، به این شهرستان بیایند.

 

وی درخصوص مکانی که برای اسکان تیم ها در مسجدسلیمان در نظر گرفته شده است، گفت: ما هتل دانشگاه آزاد را برای اسکان تیم ها در نظر گرفته ایم که مجهز است. این هتل چهار ستاره و بسیار عالی می باشد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد