سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر هنری

در حکمی از سوی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند
حمید فرخ‌نژاد مشاور هنری و سفیر امور انسان دوستانه منطقه آزاد اروند شد

حمید فرخ‌نژاد هنرمند سینما و تلویزیون کشور در حکمی از سوی مدیرعامل سازمان منطقه آزاد اروند به‌عنوان مشاور هنری و سفیر امور انسان دوستانه منطقه آزاد اروند منصوب شد.

خبرگزاری فارس: حمید فرخ‌نژاد مشاور هنری و سفیر امور انسان دوستانه منطقه آزاد اروند شد

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان در حکمی از سوی مدیرعامل و رئیس هیئت مدیره سازمان منطقه آزاد اروند، حمید فرخ نژاد، هنرمند سینما و تلویزیون کشور به عنوان مشاور هنری و سفیر امور انسان دوستانه این سازمان منصوب شد.

در حکم اسماعیل زمانی چنین آمده است: منطقه آزاد اروند منبع سرشار و پایان ناپذیر نعمات الهی در ابعاد مادی، معنوی و انسانی به خصوص در بعد فرهنگی و هنری می باشد و بهره مندی از این منبع لایزال، نیازمند بسیج گسترده توان انسانی و  پتانسیل فرهنگی و هنری متعلق به این سرزمین و ریشه دوانده در اعماق این آب و خاک است، در این راستا جناب عالی را که چهره شاخص هنری و فرزند برومند و وفادار و دلسوز این دیار هستید به عنوان مشاور هنری و سفیر امور انسان دوستانه سازمان منطقه آزاد اروند منصوب می‌کنم.

در ادامه این حکم آمده است: بدون شک حضور شما در منطقه می‌تواند در ارتقا، پویایی و شکوفایی هنر و هنرمندان این منطقه نقش بسزایی را ایفا کند و راه تازه‌ای را به روی هنرمندان این سرزمین مقدس برای کسب جایگاه شایسته آنها در سطح ملی و جهانی بگشاید.

در بخش دیگری از این حکم آورده شده است: امیدواریم حضور شما در جهت تبدیل اروند به کانون بزرگ سینما در سطح خاورمیانه به ویژه در ژانر دفاع مقدس و شناساندن تاریخ مقاومت و فداکاری و حماسه آفرینی سلحشورانه مردم این منطقه نقش موثری را ایفا کنید.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930416001450#sthash.qnxu3SIO.dpuf

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد