سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

مجموعه اخبار ورزشی



برای شرکت در مسابقات جهانی کشتی فرنگی
5 گوش شکسته خوزستانی به عضویت تیم ملی در آمدند

دبیر هیئت کشتی خوزستان از عضویت پنج کشتی‌گیر خوزستانی در تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان خبر داد.

خبرگزاری فارس: 5 گوش شکسته خوزستانی به عضویت تیم ملی در آمدند

محمد امین کجباف امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: ناصرپور، عبدولی، زیدوند، موسوی و علیزاده در ترکیب اصلی و کهنسال به عنوان ذخیره در تیم ملی حضور خواهند داشت. وی افزود:در صورت تأیید شورای فنی احتمال رسیدن تعداد ملی‌پوشان خوزستانی به رقم شش دور از دسترس نیست.وی ادامه داد: نفرات انتخاب شده برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان که  روزهای بیست دوم تا سی‌ام تیرماه در کشور اسلواکی برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.دبیر هئیت کشتی استان خوزستان گفت: پویا ناصرپور، کرامت عبدولی، مهدی زیدوند، سیداحسان موسوی، آرمان علیزاده و سهیل کهنسال به ترتیب در وزن‌های 46، 58، 63، 69، 76 و 100 کیلوگرم به عضویت تیم ملی در آمدند.وی در پایان یادآور شد: میرحسین قیطاسی به عنوان مربی از استان خوزستان تیم ملی را همراهی می‌کند.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930415000589#sthash.w9U1Z8ur.dpuf



دبیر هیئت اتومبیلرانی خوزستان خبر داد
شرکت رالی‌کاران خوزستانی در مسابقات قهرمانی کشور

دبیر هیئت موتورسواری و اتومبیلرانی خوزستان از شرکت دو تیم رالی این استان در رقابت‌های قهرمانی کشور خبر داد.

خبرگزاری فارس: شرکت رالی‌کاران خوزستانی در مسابقات قهرمانی کشور
 گزارش تصویری مرتبط

-------------------------------

حسین عباسی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: این مسابقات قرار بود چهارم و پنجم تیرماه انجام شود که به دلیل همزمانی با ماه مبارک رمضان این مسابقات به مردادماه امسال موکول شد.وی افزود: این دوره از مسابقات به میزبانی استان تهران در منطقه پرند با حضور رالی‌کارانی از سراسر کشور انجام خواهد شد.وی ادامه داد: از استان خوزستان چهار خودرو در قالب دو تیم به این دوره از مسابقات اعزام می‌شوند.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930415000372#sthash.HZb3l2is.dpuf





چشم‌انداز ویسی برای استقلا‌ل‌خوزستان
ورزشی  12:32:48 1393/04/15
934-11081-5 کد خبر
RSS :: پرینتخبر آرشیوی

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان می‌گوید چشم‌اندازمان این است که امسال در نیمه بالای جدول قرار بگیریم.

 

عبدالله ویسی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: تاکنون تمرینات مان خیلی خوب بوده است و بازیکنان مان با تمام وجود کار کردند و به آن‌چه می‌خواستیم، رسیده‌ایم.

 

وی گفت: در حال سپری کردن تمرینات بسیار سختی هستیم و بازی های دوستانه ای هم داشته ایم. ما در حال وارد شدن به فاز جدیدی از تمرینات هستیم؛ در این مرحله بازی های دوستانه مان قوی‌تر می شوند و تمرینات مان نیز تقریبا وارد فاز تاکتیکی می شود. ان‌شاالله پس از اردوی ترکیه به هماهنگی کاملی دست پیدا می‌کنیم.

 

سرمربی تیم فوتبال استقلال خوزستان درباره اردوها و بازی های تدارکاتی پیش رو عنوان کرد: 17 تیرماه با امیدهای سایپا در تهران بازی می‌کنیم و 19 تیرماه نیز با تیم سایپا دیدار دوستانه ای برگزار خواهیم کرد. تیم بیستم تیرماه عازم ترکیه می شود و تا سی‌ام در آن جا اردو می زنیم. در این اردو سه دیدار تدارکاتی با تیم هایی که در کمپ هستند که اروپایی یا تیم های ترکیه ای هستند،‏ انجام می دهیم. پس از آن هم به تهران برمی گردیم و سوم مردادماه یک بازی تدارکاتی با سپاهان خواهیم داشت و پس از آن آماده مسابقات لیگ می شویم.

 

وی در ادامه درباره روند یارگیری تیمش در فصل نقل و انتقالات گفت: از نظر جذب بازیکن بسیار خوب کار کردیم و تقریبا به آن چه می‌خواستیم، رسیدیم. باشگاه نیز همکاری کرد تا آن نفراتی را که می‌خواهیم جذب کنیم. یارگیری طبق آن چه من می‌خواستم، پیش رفت و در تمام پست هایی که بازیکن از دست داده بودیم، نفراتی را جذب کردیم.

 

ویسی با اشاره به میانگین سنی تیمش که 24 سال و یک ماه است‏، درباره اقدام این باشگاه در جهت کاهش میانگین سنی تیم، عنوان کرد:  سال گذشته ما تیم را به صورتی بستیم که تیم در لیگ بماند و بازیکنان کمک کردند و این اتفاق افتاد اما برای امسال یک تیم جوان‌تر و دونده تر می خواستیم که به همین صورت هم شد.

 

وی با بیان این که چشم‌انداز ما این است که امسال تیم مان در نیمه بالای جدول باشد، گفت: ما می خواهیم رتبه مان تک رقمی باشد و در نیمه بالای جدول قرار بگیریم و تمام تلاش‌مان‏، رسیدن به این مهم است.

وی در پاسخ به این سوال که ممکن است عبدولی مورد بخشش و مجددا به تیم‌ملی دعوت شود؟ عنوان کرد: خیر‏، ممکن نیست، این تصمیم کادر فنی قاطعانه است. ما به اندازه کافی و تا آن جا که در حد بضاعت‌مان است، با ورزشکاران راه می‌آییم ولی اگر بدانیم که آن‌ها مشکلاتی را برای ساختار کار تیمی به وجود می آورند، با آن‌ها برخورد می‌کنیم.




حضور پویا ایدنی در المپیاد جهانی نروژ 
ورزشی  12:9:41 1393/04/15
934-10981-5 کد خبر
RSS :: پرینتخبر آرشیوی

رییس هیات شطرنج خوزستان با اشاره به شرکت پویا ایدنی در مسابقات المپیاد جهانی، او را شخصیتی جهانی دانست.

 

عبدالامیر خطیب‌زاده در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- در خصوص اعزام پویا ایدنی به مسابقات المپیاد جهانی، اظهار کرد: ایدنی توانست جزو پنج شطرنج‌باز اعزامی ایران به این مسابقات که 10 تا 24 مردادماه در نروژ برگزار می‌شود، قرار بگیرد.

 

وی بیان کرد: اردوی آمادگی تیم‌ملی جهت شرکت در این مسابقات، اواخر تیرماه زیر نظر مربی خارجی که اهل روسیه است، برگزار خواهد شد.

 

رییس هیات شطرنج خوزستان با بیان این‌که ایدنی یکی از نوادر شطرنج کشور است، عنوان کرد: او در مسابقات جهانی افتخاری را برای کشور به دست آورد که مهمترین رویداد شطرنج کشور طی چند سال اخیر است. ایران در رده های سنی 10 و 12 سال قهرمان جهان داشته است ولی در رده سنی بالاتر نداشته ایم که این افتخار توسط ایدنی به دست آمد.

 

وی ادامه داد: واقعا کسب مقام قهرمانی در رده‌های سنی بالا در جهان مشکل است، آن هم زمانی که پای کشورهای روسیه و همجوار دریای خزر و آن کشورهایی که مهد شطرنج هستند، در میان باشد. در حال حاضر کشورهایی هستند که خیلی آکادمیک‌تر از ایران کار می‌کنند ولی ایدنی در مسابقات جهانی کاری کرد کارستان. ما در بهترین شرایط هم فکر نمی‌کردیم که او بتواند جزو سه نفر قرار بگیرد و فکر می کردیم که بتواند جزو 10 نفر قرار بگیرد.

 

خطیب‌زاده در ادامه خاطر نشان کرد: ما در یکسری از رشته ها مانند کشتی و وزنه‌برداری، ریشه داریم و در چند رشته نیز از قدیم صاحب سبک هستیم و اگر کسی در این رشته ها قهرمان می شود، درست است که کار بزرگی انجام داده است ولی با توجه به این‌که در این رشته ها ریشه داریم، می توانیم بگوییم که دورنمای آن مشخص بوده است ولی وقتی کسی در رشته شطرنج قهرمان می شود، باید بگوییم که این افتخار خیلی بالا است.

 

وی ایدنی را در درس و ورزش یک نخبه دانست و گفت: ایدنی در سن پایین در شطرنج مطرح شد و در مقطعی هم با خود من کار می‌کرد. او در حال حاضر شخصیتی جهانی دارد و در جهان مطرح می‌باشد. او حداقل روزی هشت تا 10 ساعت شطرنج کار می‌کند و کاملا این رشته را حرفه ای ادامه می دهد و می توان گفت تقریبا تنها شطرنج‌باز استان است که به صورت حرفه ای کار می‌کند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد