سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان



اژدری زاده:
4 بازیکن جدید جذب تیم فوتبال فولاد نوین خوزستان شدند

اهواز - خبرگزاری مهر: مدیر عامل باشگاه فوتبال فولاد نوین خوزستان از جذب چهار بازیکن جدید در این تیم خبر
 داد.علیرضا اژدری زاده در گفتگو با خبرنگار مهر، گفت: تیم فولاد نوین خوزستان نیز همچون دیگر تیم ها در حال آماده سازی خود برای شرکت در رقابت های فصل آینده لیگ دسته یک فوتبال کشور است که به این منظور اقدام به جذب چهار بازیکن جدید کرده است.


وی به نام بازیکن های جذب شده اشاره کرد و افزود: «احمد بوعذار»، «عارف آغاسی»، «حسین غبیشاوی» و «جمیل زبیدی» چهار بازیکن جدیدی هستند که قرار است در فصل جدید این تیم را همراهی کنند.
مدیر عامل باشگاه فولاد نوین خوزستان اظهار کرد: در حال حاضر در حال پیگیری تمرینات تیم هستیم تا بتوانیم بازیکنان را هر چه بیشتر و بهتر برای شرکت در فصل جدید آماده کنیم که برای این منظور برگزاری چندین اردو و دیدار دوستانه را در دستور کار تیم داریم از جمله بازی تدارکاتی روز پنجشنبه 19 تیرماه مقابل تیم فولاد خوزستان که خود را برای رقابت های لیگ برتر و دفاع از عنوان قهرمانی خود آماده می کند.
اژدری زاده تصریح کرد: علاوه بر چهار بازیکن فوق، «عادل قاسمی» نیز به عنوان مربی بدنسازی به تیم ملحق شده است که در کنار «سید کوروش موسوی» سرمربی و «سیروس نعمتی نژاد، ناصر محمدیان و یعقوب فریسات» مربیان تیم کار هدایت و آماده سازی تیم را برعهده دارد.
به گزارش خبرنگار مهر، بازی دوستانه تیم های «فولاد نوین خوزستان» و «فولاد خوزستان» ساعت 20 روز پنجشنبه 19 تیر ماه در زمین اختصاصی تیم فولاد خوزستان برگزار می شود.




پورکیانی خبر داد:
ثبت قرارداد بازیکنان و کادر فنی تیم استقلال خوزستان
اهواز - خبرگزاری مهر: قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان از ثبت قراردادهای بازیکنان و کادر فنی این تیم خبر داد.

علی پورکیانی در گفتگو با خبرنگار مهر، با اعلام اسامی بازیکنانی که قرارداد خود را برای همکاری و بازی در این تیم به ثبت رساندند، عنوان کرد: «صادق صادقی»، «محمد طیبی»، «یزدان عباسیان» و «میلاد ربانی» بازیکنانی بودند که قرارداد خود را برای مدت سه فصل با این تیم به ثبت رساندند. 
وی افزود: «میثم مجیدی»، «روح الله سیف الهی»، «میثم دورقی» و «محمد ابراهیمی» نیز به مدت دو فصل و «رضا کاردوست»، «محمدرضا مهدوی»، «مهدی مومنی»، «ایمان با صفا» و «سومیلا دیاکیته» نیز برای مدت یک فصل با این قرارداد بستند.
قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان همچنین به اعضای کادر فنی این تیم که قرارداد خود را با برای مدت یکسال با این تیم امضا کردند اشاره کرد و گفت: «عبدالله ویسی» به عنوان سرمربی، «هوشنگ لومیمیان و سید علی اکبر  پور موسوی» نیز به عنوان مربی پس از ثبت قراردادهای خود کار هدایت تیم را برعهده گرفته اند.



دزفول - ایرنا - ورزشکاران دزفول در مسابقات پرس سینه قهرمانی باشگاههای کشور درخشیدند.

به گزارش روز یکشنبه ایرنا تیم رکورد شهرستان دزفول اعزامی به مسابقات پرس سینه قهرمانی باشگاههای کشور موفق به کسب چند مقام کشوری شد.

در این مسابقات که به میزبانی شهرستان ایلام برگزار شد در رده نوجوانان تیم دزفول با کسب سه نشان طلا ، یک نقره و یک برنز کسب 52 امتیاز اول شد.

در رده جوانان با دو نشان طلا ، یک نقره و کسب 48 امتیاز دوم شد و در رده بزرگسالان با چهار نشان طلا ، یک نقره و کسب 57 امتیاز به مقام اول دست یافت.

در رده پیشکسوتان نیز تیم پرس سینه شهرستان دزفول با کسب یک نشان طلا ، یک نقره و کسب 39 امتیاز عنوان سوم مسابقات را از آن خود کرد. 



**گروه کوهنوردی آزاد دزفول قله الوند همدان را فتح کرد

رییس هیأت کوهنوردی و صعودهای ورزشی شهرستان دزفول گفت:گروه کوهنوردی آزاد دزفول به مناسبت روز ملی دماوند موفق به صعود به قله سه هزار و 550 متری الوند همدان شد.
ˈ غلامحسین حسنپورˈ سرپرست گروه کوهنوردی آزاد دزفول افزود:در این صعود محمدحسن مجدی،سید مهدی جزایری ،علی دیانی ،مجتبی خاجویی و مهران مهدی پور حضور داشتند. 


**تیم وزنه برداری دزفول عنوان سوم مسابقات چند جانبه را کسب کرد

تیم وزنه برداری شهرستان دزفول با شرکت در مسابقات چند جانبه به میزبانی مسجدسلیمان موفق به کسب یک نشان طلا ، 2 نقره و یک برنز شد.تیم دزفول به مربی گری محمدگلپایگانی عنوان سوم این رقابت ها را کسب کرد.
در این مسابقات محسن نکیسا اول شد ، سجاد جاموسی ،محمد اسپره و حامد موسایی دوم شدند. 


**کسب مقام در مسابقات کونگ فو قهرمانی خوزستان 


تیم کونگ فو شهرستان دزفول در مسابقات کونگ فو قهرمانی استان خوزستان موفق به کسب دو مقام شد.
در این رقابت ها محمد سگوند طلا گرفت و محمد سجادی به مدال نقره دست یافت.ک/1 7278/648


دو بازیکن تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام در مسابقات کاپ آسیا حضور می یابند

آبادان- ایرنا- مدیر تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام گفت: از سوی کادر فنی تیم ملی، 12 بازیکن کشور برای حضور در مسابقات کاپ آسیا مشخص شدند که در این لیست دو بازیکن از تیم پتروشیمی بندرامام حضور دارند.

ˈ مسعود سیاهپور ˈ روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: مسابقات کاپ آسیا از بیستم تیرماه سال جاری به میزبانی کشور چبن برگزار می شود.

وی اظهار کرد: کادر فنی تیم ملی بهنام یخچالی و ارسلان کاظمی را از تیم پتروشیمی بندرامام برای حضور در این رقابت ها انتخاب کرده است.

مدیر تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام افزود: البته مهدی کامرانی، حامد آفاق و حامد سهراب نژاد سه بازیکن اصلی تیم ملی هستند ولی کادر فنی ترجیح داد در مسابقات کاپ آسیا با بازیکنان جوان حضور یابد. وی گفت: تیم ملی بسکتبال ایران امروز برای حضور در مسابقات کاپ آسیا راهی کشور چین می شود و روز بیستم در نخستین بازی خود به مصاف تیم ژاپن می رود.ک/3



پیست دوچرخه سواری ویژه بانوان در دزفول افتتاح شد

دزفول - ایرنا- پیست دوچرخه سواری ویژه بانوان روز شنبه در محل بوستان بعثت دزفول افتتاح شد.

رییس هیات دوچرخه سواری دزفول به خبرنگار ایرنا گفت:این پیست دوچرخه سواری به طول حدود 850 متر با عنوان تونل سبز به صورت استاندارد آماده شده است.

ˈ عبدالعظیم قنداقساز ˈ افزود:پیست مذکور با هزینه شهرداری و نظارت کارشناسی هیات دوچرخه سواری به منظور استعداد یابی و تشکیل تیم دوچرخه سواری بانوان شهرستان دزفول راه اندازی گردید.

وی اظهار داشت:با راه اندازی این پیست از این پس کلاس های آموزشی 

رشته دوچرخه سواری بانوان در محل تونل سبز در بوستان بعثت برگزار می شود. 

رییس هیات دوچرخه سواری دزفول اظهار داشت: شهرستان دزفول در گذشته دارای تیم دوچرخه سواری بانوان بود که به دلیل نبود محل تمرین و پیست ویژه بانوان و به رغم عضویت دو تن از بانوان دزفول در تیم ملی ، این تیم منحل گردید.

قنداقساز همچنین در خصوص پیست دوچرخه سواری که سال گذشته در محل بوستان خانواده دزفول افتتاح شد نیزگفت:این پیست به دلیل پیچ های خطرناک از ایمنی لازم برخوردار نبوده و قابل استفاده نیست.
وی از بانوان علاقه مند به این رشته ورزشی خواست برای ثبت نام و پرداختن به این فعالیت ورزشی به اداره ورزش و جوانان دزفول مراجعه کنند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد