سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک گزارش تاسف آور


رئیس هیئت بوکس شوشتر: 
قهرمان بوکس ایران در شوشتر کارگری می‌کند 


در شوشتر قهرمانان ملی وجود دارند که حتی راضی هستند آبدارچی شوند، ولی این امکان هم برای آنها مهیا نیست

*آنی آنلاین:رئیس هیئت بوکس شوشتر با بیان اینکه قهرمان بوکس ایران در شوشتر کارگری ساختمان می‌کند گفت: بخشی از فرصت‌های استخدامی در شهرداری‌ها باید به قهرمانان اختصاص یابد.

به گزارش آنی آنلاین، اصغر درویشی اظهار کرد: قهرمان بوکس ایران در شوشتر به دلیل بیکاری و نداشتن بضاعت مالی در حال تخریب بتن و کارگری در بخش ساختمانی است که این مسئله موجب رنجش خاطر مردم شوشتر در مواجهه با این قهرمان شده است.

وی با اشاره به اینکه شهرداری و سایر نهادها برای اشتغال قهرمانان فکری کنند، تاکید کرد: بسیاری از قهرمانان تنها در هفته نخست پس از کسب مقام، عزیز هستند و به این دلیل در شرایط کنونی با مشکلات متعدد مالی دست و پنجه نرم می‌کنند.

رئیس هیئت بوکس شوشتر با بیان اینکه این مسئله باعث فرار ورزشکاران در شوشتر می‌شود تاکید کرد: در شوشتر قهرمانان ملی وجود دارند که حتی راضی هستند آبدارچی شوند، ولی این امکان هم برای آنها مهیا نیست.

درویشی پیشنهاد کرد که بخشی از فرصت‌های استخدامی در شهرداری‌ها و ... به قهرمانان اختصاص یابد زیرا این افراد می‌توانند در بخش هویت ملی تاثیر بسیار زیادی داشته باشند.

وی تصریح کرد: تاسیس وزارت ورزش و جوانان در بخش ورزش شهرستانی هیچ تاثیر مثبتی نداشته است و تنها مشکلات را بیشتر کرده است، از این رو انتظار داریم تا به بخش ورزش توجه ویژه‌ای شود تا از رکود خارج شویم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد