سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان



اعلام خسارت استقلال‎خوزستان از میلاد نوری
ورزشی  14:0:55 1393/04/14
934-10281-5 کد خبر
RSS :: پرینت

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان گفت: تا فردا (یکشنبه) به میلاد نوری فرصت داده ایم که تکلیف خود را با باشگاه ما مشخص کند.

 علی پورکیانی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهارکرد: ما هنوز از میلاد نوری شکایت نکرده ایم و تا روز یکشنبه به او مهلت داده ایم تا تکلیف خود را با باشگاه ما مشخص کند و اگر به این صورت نشد از او شکایت خواهیم کرد.

 وی ادامه داد: باتوجه به این که او با ما قرارداد بسته بود ولی به تیم برنگشت، اعلام خسارت کردیم و اگر او این خسارت را پرداخت نکند از وی شکایت می کنیم.




مستعدترین بانوان دوچرخه‎سوار خوزستان شناخته شدند
ورزشی  14:33:13 1393/04/14
934-10381-5 کد خبر
RSS :: پرینت

بانوان برتر رقابت های استعدادیابی دوچرخه سواری خوزستان معرفی شدند.

 

فاطمه خمیسی، نایب رییس هیات دوچرخه سواری استان در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: این مسابقات روز جمعه، 13 تیرماه در مسافت سه کیلومتر و در پیست دوچرخه سواری شهدای خوزستان برگزار شد.

 

وی بیان کرد: در پایان این رقابت ها، ستاره زرگر و فاطمه حزباوی هر دو از اهواز قهرمان و نایب قهرمان شدند و عنوان سوم مشترک به شکوفه لرکی و زینب شریفی از اهواز رسید.

 نایب رییس هیات دوچرخه سواری خوزستان گفت: قصد داریم که روی این استعدادها کار کنیم تا بتوانیم از آن ها در تیم های جوانان و بزرگسالان استان استفاده کنیم. 

وی در پایان خاطر نشان کرد: هر هفته نیز مسابقاتی جهت ارزیابی رکوردهای آن ها برگزار می کنیم تا ببینیم این استعدادها تا چه اندازه پیشرفت داشته اند.




تاکید فرماندار بر لزوم آماده سازی ورزشگاه مسجدسلیمان
شهرستان‌ها  14:46:22 1393/04/14
934-684-5 کد خبر
RSS :: پرینت

فرماندار مسجد سلیمان بر لزوم آماده سازی ورزشگاه شهید بهنام محمدی در زمان مقرر تاکید کرد.

به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا)-منطقه خوزستان-علیرضا گوروئی با تشکر از تلاش های شرکت نفت در خصوص آماده سازی این ورزشگاه از مسوولان شرکت نفت خواست که نکات فنی در حین کار رعایت شود.وی طی دستوری از دفتر فنی فرمانداری شهرستان خواست ضمن دیدار از روند اجرای ساخت ورزشگاه شهید بهنام محمدی، گزارشی از میزان پیشرفت فیزیکی و رعایت نکات فنی در ساخت ابن ورزشگاه به فرمانداری ارایه کنند.گوروئی همچنین خواستار تعامل هرچه بیشتر همه دستگاه های مرتبط با این کمیته برای حضور قدرتمند تیم نفت مسجدسلیمان در لیگ برتر شد.به گزارش ایسنا، در این جلسه نماینده شرکت نفت گزارشی از پیشرفت فیزیکی آماده سازی ورزشگاه شهید بهنام محمدی بر اساس معیارهای AFC ارایه کرد.


خرین خبرها از نفت‌مسجدسلیمان؛
مکوندی نیامد، حافظی جایگزین شد/2 آفریقایی مدنظر زردپوشان
ورزشی  15:9:12 1393/04/14
934-10481-5 کد خبر
RSS :: پرینت

پس از این که بهروز مکوندی حاضر به همکاری با تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان نشد، فرزاد حافظی به عنوان دستیار باقری نیا به کادر فنی این تیم اضافه شد.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان که مُصر بر ادامه همکاری با بهروز مکوندی، سرمربی فصل گذشته خود بود، پس از این که از سوی وی پاسخی دریافت نکرد، نهایتا فرزاد حافظی را به کادر خود اضافه کرد.

 

حافظی که در گذشته سابقه سرمربیگری و مربیگری در تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان را داشته است، به عنوان دستیار باقری نیا با او همکاری می کند.

 

تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان برای جذب بازیکن یکی دو جای خالی دارد و در حال حاضر، هم به گزینه های داخلی و هم خارجی فکر می کند. این تیم یک مدافع و یک فوروارد اهل آفریقای جنوبی را مدنظر دارد که در حال بررسی فیلم های رسیده شدهی بازی های این دو بازیکن هستند و در صورتی که مورد پسند کادر فنی قرار گیرند، با آن ها وارد مذاکره می شوند. 

اردوی بروجرد زردپوشان از پنج شنبه هفته گذشته آغاز شده است و تا روز جمعه این هفته ادامه دارد. این تیم بعدازظهر امروز (شنبه) یک بازی دوستانه با تیم منتخب خرم آباد برگزار می کند و روز سه شنبه نیز یک بازی دوستانه دیگر با تیم منتخب بروجرد برگزار خواهد کرد.



دوبنده تیم‌ملی بر تن فرنگی‌کاران نوجوان خوزستانی
ورزشی  15:31:6 1393/04/14
934-10581-5 کد خبر
RSS :: پرینت

ترکیب تیم اعزامی به رقابت های قهرمانی کشتی فرنگی نوجوانان جهان مشخص شد که چند خوزستانی نیز در آن حضور دارند.

 

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) منطقه خوزستان، رقابت های قهرمانی کشتی نوجوانان جهان از 23 تا 30 تیرماه در اسلواکی برگزار می شود.

 

در تیم کشتی فرنگی اعزامی به این رقابت ها پویا ناصرپور، کرامت عبدولی، مهدی زیدوند، سیداحسان موسوی و آرمان علیزاده به ترتیب در وزن های 46، 58،63،69 و 76 کیلوگرم به عنوان ورزشکار و میرحسین قیطاسی به عنوان مربی از خوزستان حضور دارند.

 

همچنین در وزن 100 کیلوگرم سهیل کهنسال از خوزستان شانس حضور در این رقابت ها را دارد.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد