سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از ماهشهر


طی مراسمی
«عالیپور» هماهنگ‌کننده امور بازرسی صنایع پتروشیمی خلیج فارس شد

تیرداد عالیپور به عنوان هماهنگ‌کننده امور بازرسی و ارزیابی عملکرد در مجتمع‌های صنایع پتروشیمی خلیج فارس منطقه ویژه ماهشهر و عسلویه منصوب شد.

خبرگزاری فارس: «عالیپور» هماهنگ‌کننده امور بازرسی صنایع پتروشیمی خلیج فارس شد

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر امام، مدیرعامل شرکت سهامی پتروشیمی بندر امام صبح امروز در آیین معارفه هماهنگ کننده امور بازرسی و ارزیابی عملکرد شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس «هلدینگ»، اظهار کرد: حفاظت از دارایی‌های مشهود و نامشهود در راستای ایجاد امنیت و آرامش جایگاه بسیار ویژه‌ای دارد.

رضا امیری با اشاره به تجربه سال‌های گذشته و با تأکید بر حفظ تعاملات موجود بین رؤسای حراست، افزود: تعاملات موجود بین روسای حراست مجموعه‌های پتروشیمی در راستای یکپارچگی عملکرد بسیار موثر است.

مدیرعامل شرکت سهامی پتروشیمی بندر امام در ادامه حفاظت از دارایی‌ها را یک اولویت در سازمان برشمرد و خاطرنشان کرد: در بحث پیاده‌سازی مدل تعالی سازمان (EFQM) حفاظت از دارایی‌های مشهود و نامشهود در راستای ایجاد امنیت و آرامش جایگاه بسیار ویژه‌ای دارد.

امیری خاطرنشان کرد: در همین راستا با ورود به بحث بازرسی که زیر مجموعه حفاظت و حراست از این دارایی‌ها به شمار می‌رود می‌توان به اهداف تعیین شده دست یافت و ما به عنوان افرادی که رسالت خود را تولید و توسعه می‌دانیم اطمینان خاطر خواهیم داشت که این دارایی‌ها در کمال امنیت حمایت و حراست می‌شود.

وی متذکر شد: انتصاب تیرداد عالیپور رئیس حراست این شرکت به سمت هماهنگ کننده امور بازرسی و عملکرد شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس یک حسن انتخابی است در مجموعه شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و شرکت ملی صنایع پتروشیمی که می‌تواند بسیار تأثیرگذار باشد.

در پایان این مراسم در حکمی از سوی منصور تقی‌زاده رئیس حراست و بازرسی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس، تیرداد عالیپور به عنوان هماهنگ کننده امور بازرسی و ارزیابی عملکرد در مجتمع‌های صنایع پتروشیمی خلیج فارس منطقه ویژه ماهشهر و عسلویه منصوب شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از بندر امام، از مهم‌ترین وظایف قید شده در حکم انتصاب این مقام مسئول، بازرسی و ارزیابی عملکرد شرکت‌ها در امور جاری، بازرگانی، فنی، تولیدی و عملیاتی در سطح تمامی مجتمع‌های تابعه شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس در مناطق ماهشهر و عسلویه و همچنین کشف ویژگی‌ها و نقاط قوت و توانمندی‌های نیروی انسانی، مدیریتی، عملیاتی و اجرایی شرکت‌های تابعه و شناسایی موضوعات و نکات قابل بهبود در آنهاست.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930327000474#sthash.amm6a2af.dpuf

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد