سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر ورزشی

در دوره اول از مرحله گروهی مسابقات جام جهانی برزیل 16 بازی بین تیم های مختلف برگزار شد که در این بازی ها 49 بار توپ از خط دروازه ها عبور کرد که نشان از میانگین تقریبی سه گل در هر بازی دارد که در مقایسه با جام جهانی 2010 که در آفریقا برگزار شد در دوره اول بازی ها در مرحله گروهی تنها بیست ...
سرویس ورزش شفاف: در دوره اول از مرحله گروهی مسابقات جام جهانی برزیل 16 بازی بین تیم های مختلف برگزار شد که در این بازی ها 49 بار توپ از خط دروازه ها عبور کرد که نشان از میانگین تقریبی سه گل در هر بازی دارد که در مقایسه با جام جهانی 2010 که در آفریقا برگزار شد در دوره اول بازی ها در مرحله گروهی  تنها بیست و پنجم گل به ثمر رسیده بود که طبق این امار نشان می دهد بازی های این دوره از نظر تعداد گل جذاب تر از بازی های دوره گذشته بوده است. 

پر گل ترین بازی دوره اول مرحله گروهی این دوره بین تیم های اسپانیا و هلند برگزار شد که شش بار توپ وارد دروازه ها شد که سهم هلند پنج گل و سهم اسپانیا تنها یک گل بود.


کم گل ترین بازی این سری از مسابقات بین تیم های ایران و نیجریه بود که با تساوی بدون گل به پایان رسید و کمترین گل زده در بین گروه های مختلف نیز در همین گروه یعنی گروه اف که تیم های آرژانتین، نیجریه، بوسنی و ایران حاضرند به ثمر رسیده است.


تنها دو مسابقه از  بازی های دوره اول مرحله گروهی جام جهانی این دوره برنده نداشت که نکته جالب این است که در هر دو مسابقه یک طرف میدان تیم هایی اسیایی حاضر بودند بازی تیم های ایران ، نیجریه و کره جنوبی با روسیه دیدارهایی بودند که با نتیجه  مساوی به پایان رسید.

در مقایسه عملکرد تیم های اسیایی در دو دوره اخیر می بینیم که در مرحله اول دوره قبل دو تیم کره جنوبی و ژاپن در اولین بازی خود در برابر رقبایشان به برتری دست پیدا کردند اما در این دوره بهترین نتیجه برای تیم های این منطقه دو تساوی کره جنوبی و ایران در براربر رقبای خود بود.


بهترین خط حمله مسابقات جام جهانی را تا این لحظه از بازی های، هلند با پنج گل زده دارد  و همچنین توماس مولر بازیکن المان با زدن سه گل در صدر جدول گلزنان قرار دارد.



پیروزی پرگل هلند برابر اسپانیا و المان در برابر پرتغال و همچنین کاستاریکا برابر اروگوئه جزو غیر قابل پیش بینی ترین نتایجی بود که در این مرحله از مسابقات حاصل شد.

در شانزده مسابقه برگزار شده داوران 42 کارت زرد و سه کارت قرمز به بازیکنان نشان داده اند که بازی هندوراس و فرانسه با شش کارت زرد پر برخوردترین بازی تا به این جای کار به حساب می رود.

کلین دمپسی بازیکن تیم ملی امریکا با زدن گل در ثانیه سی بازی با غنا عنوان سریع ترین زننده گل لقب گرفت.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد