سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک گزارش تاسف آور


مدیرکل بهزیستی استان خوزستان با اشاره به اینکه حدود یک هزار معلول زیرپوشش اداره بهزیستی آبادان قرار دارند، گفت: تمام حوزه های خدمت رسانی بهزیستی شامل اقامتگاه ها، TC، توان بخشی، حوزه امور اجتماعی، موسسات خیریه و شبه خانواده در آبادان فعال می باشند.
مدیرکل بهزیستی استان خوزستان گفت: بهزیستی این استان بیشترین خانوار بی سرپرست را در کشور زیرپوشش دارد. 
 
به گزارش ایرنا، ˈ غلامرضا صدیق راد ˈ روز چهارشنبه در نشست شورای معاونین بهزیستی خوزستان در سالن اجتماعات اداره بهزیستی آبادان افزود: 30 هزار خانوار در حوزه امور اجتماعی و مستمری بگیری در استان خوزستان زیرپوشش بهزیستی هستند. 
 
وی اظهار کرد: شش هزار خانوار بی سرپرست و از کار افتاده در حوزه امور اجتماعی زیرپوشش بهزیستی قرار دارند. 
 
مدیر کل بهزیستی استان خوزستان شناسایی 70 هزار معلول در سطح استان را یادآور شد و افزود: 24 هزار خانوار معلول مستمری بگیر بهزیستی خوزستان هستند. 
 
وی با اشاره به اینکه حدود یک هزار معلول زیرپوشش اداره بهزیستی آبادان قرار دارند، گفت: تمام حوزه های خدمت رسانی بهزیستی شامل اقامتگاه ها، TC، توان بخشی، حوزه امور اجتماعی، موسسات خیریه و شبه خانواده در آبادان فعال می باشند. 
 
وی افزود: ایجاد فضایی مناسب برای شناسایی و کاهش آسیب های اجتماعی و درمان آنها در آبادان پیش بینی شده است. 
 
صدیق راد به اجرای طرح جامع بیمه سلامت در کشور اشاره کرد و گفت: مددجویان هرچه سریعتر نسبت به ثبت نام در این بیمه اقدام کنند تا از مزایای این بیمه بهره مند شوند. 
 
وی اضافه کرد: بیمه شدگان با مراجعه به مراکز درمانی دولتی از پرداخت 90 درصد هزینه ها معاف هستند. 
 
وی با تاکید بر فعال سازی اقامتگاه های غیر فعال آبادان گفت: مشکلی از نظر تعداد اقامتگاه ها در شهرستان آبادان وجود ندارد. 
 
مدیر کل بهزیستی خوزستان راه اندازی مراکز بهبودی توسط بخش خصوصی در شهرستان ها را یادآور شد و افزود: بهزیستی وظیفه نظارت بر این مراکز را بر عهده دارد. 
 
وی اظهار کرد: مراجعه و درمان افراد در مراکز بهبودی داوطلبانه است. 
 
صدیق راد در خصوص دلیل برگزاری نشست معاونین در شهرستانها افزود: این نشست ها هر هفته به منظور بررسی مشکلات شهرستان ها از نزدیک برگزار می شوند. 
 
ˈ جلیل مختار ˈ رییس اداره بهزیستی آبادان و مددکاران و کارشناسان در این نشست به ارایه گزارش و بیان مشکلات حوزه کاری خود پرداختند
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد