سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از آبادان


نماینده مردم آبادان در مجلس شورای اسلامی:
چرا اجازه می‌دهید برخی از موقعیت خود سو استفاده کنند؟ اعمال نفوذ بعضی در منطقه گوش شنوایی ندارد. نگذارید کار به جاهای باریک بکشد. منطقه آزاد اروند محفل سیاسی و انتخاباتی شده و کسانی که کار سیاسی برای مجلس دهم می‌کنند در حال سو استفاده از شغلشان هستند، این مسئله را اصلاح کنید. به این افراد اخطار می‌دهم ...
یک عضو مجمع نمایندگان استان خوزستان در خصوص مسائل و مشکلات این استان تذکراتی به مسوولین داد و خواستار جلوگیری از صرف منابع بیت‌المال در مصارف شخصی شد.

محمدسعید انصاری در نطق میان دستور خود در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: من یکی از طرفداران این دولت هستم، اما در بیان اشکالات نیز نفر اول هستم.

او گفت: تابستان گرم شروع شد؛ وضعیت برق در سطح استان ما نابسامان و نگران‌کننده است در آبادان و در روستاهای ما با کمبود برق و قطعی آب برخوردار هستیم. هرچه خوب گفتیم و نخواستیم عیوب دولت را ببینیم، گفتیم اول کار دولت است اما هرچه گذشت بی‌تفاوتی و کم‌کاری بیشتر می‌شود آیا با وضعیت نابسامان شرکت آب و فاضلات خوزستان و بدون مدیریت و بعد از پنج و شش ماه آقای وزیر توان انتخاب یک مدیر برای استان را ندارد؟

انصاری افزود: در روستاهای آبادان که چهار طرف آن آب است روزی دو بار سهمیه‌بندی و قطعی آب داریم.‌ آقای وزیر نیرو شما که روز اول قول‌ها و وعده‌های فراوان دادید برای مشکل آب و برق در خوزستان چه کردید؟ چرا در مقابل سوالات فقط سکوت می‌کنید؟ حتی این مسئله را در کمیسیون شاهد هستیم. چرا مدیریت تحت امر شما حرف شما را نمی‌خواند؟ چرا این طور عمل می‌کنید و با بی‌تفاوتی به مردم خوزستان نگاه می‌کنید؟ همه خوزستانی‌ها را از وزارتخانه راندید و به خوزستانی‌ها و نمایندگان خوزستان توجه نکردید.

این عضو مجمع نمایندگان خوزستان خطاب به وزیر نیرو گفت: امیدواریم نگذارید نفرین مردم خوزستان دامن‌گیرتان شود؛ به خود بیاید و مشکلات این مردم شریف را رفع کنید.

وی گفت: چرا اصناف آبادان باید برای واگذاری اختیار منطقه آزاد اروند تحت فشارهای سیاسی و انتخاباتی قرار بگیرند؟ تا کی تذکرات سودی نداشته باشد و به خاطر کوچک‌ترین چیزی به وزیر تذکر بدهیم؟

انصاری خطاب به ترکان نیز گفت: چرا اجازه می‌دهید برخی از موقعیت خود سو استفاده کنند؟ اعمال نفوذ بعضی در منطقه گوش شنوایی ندارد. نگذارید کار به جاهای باریک بکشد. منطقه آزاد اروند محفل سیاسی و انتخاباتی شده و کسانی که کار سیاسی برای مجلس دهم می‌کنند در حال سو استفاده از شغلشان هستند، این مسئله را اصلاح کنید. به این افراد اخطار می‌دهم مردم را با منابعی که در اختیار دارید برای مصرف شخصی سرگردان نکنید.

این نماینده مجلس شورای اسلامی از بازرسی کل کشور خواست به این مسائل رسیدگی کند و افزود: منطقه آزاد گرانی مسکن و بیکاری و عدم جذب سرمایه‌گذار به علت کارهای سیاسی برخی از افراد مسوول است و مردم نگران و ناراحتند.

او از وزیر راه و شهرسازی خواست راه مواصلاتی منطقه حوزه انتخابیه‌اش را تکمیل کند و ادامه داد: اتوبان آبادان به اروندکنار که محل تردد راهیان نور است تصادفات مرگباری را به صورت مرتب شاهد است.

انصاری نسبت به وضعیت نامناسب کشاورزی نیز تذکر داد.
مرجع / ایسنا
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد