سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان



ابن‌قاسم: با مدیر برنامه‌های پریرا صحبت کرده‌ایم/مذاکرات با رضایی ادامه دارد
ورزشی  15:5:20 1393/03/27
933-19381-5 کد خبر
RSS :: پرینت

مدیر تیم فوتبال فولادخوزستان از مذاکره این باشگاه با لوسیانو پریرا، مهاجم برزیلی این تیم خبرداد.

 

حسین ابن‌قاسم در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: تاکنون مهرداد جماعتی و شهاب کرمی قراردادهای خود را با باشگاه تمدید کرده‌اند. روز گذشته نیز غلامرضا رضایی برای مذاکره به اهواز آمد و این مذاکرات هنوز ادامه دارد.

 

وی با بیان این‌که سروش رفیعی نیز فردا (چهارشنبه) برای تمدید قرارداد به باشگاه می‌آید، بیان کرد: با سایر بازیکنان فصل گذشته مان نیز در حال مذاکره هستیم تا انشاءالله 30 خردادماه تمرینات‌مان را در اهواز با حضور آن‌ها آغاز کنیم.

 

مدیر تیم فوتبال فولادخوزستان گفت: قصد داریم 30 خردادماه تمرینات‌مان را با بازیکنان فصل گذشته و بازیکنانی که از تیم امیدمان اضافه می‌شوند، آغاز کنیم. همچنین قرار است بازی‌هایی بین تیم‌های پایه فولاد انجام شود تا اسکوچیچ بتواند نفراتی را به تیم بزرگسالان اضافه کند.

 

وی در ادامه درباره روند مذاکرات با لوسیانو پریرا خاطر نشان کرد: ما این بازیکن را می‌خواهیم. پریرا در حال حاضر در برزیل است ولی ما با مدیر برنامه‌های او صحبت‌هایی داشته‌ایم و قرار شد که او با پریرا صحبت کند تا تصمیم نهایی خود را بگیرد.

 

اعزام بانوان تکواندوکار خوزستانی به مسابقات هان‌مادانگ کشور
ورزشی  14:41:59 1393/03/27
933-19281-5 کد خبر
RSS :: پرینت

بانوان تکواندوکار خوزستانی در مسابقات قهرمانی هان‌مادانگ کشور شرکت می‌کنند.

 

مریم بهزاد، مسوول کمیته هان‌مادانگ هیات تکواندو استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: این رقابت ها روز جمعه، 30 خردادماه در تهران برگزار می‌شود.

 

وی بیان کرد: 20 تکواندوکار از استان در قالب تیم خوزستان به مصاف حریفان خود می‌روند. این مسابقات در رده های سنی 12 تا 30 سال برگزار می‌شود.

 

مسوول کمیته هان‌مادانگ هیات تکواندو خوزستان خاطر نشان کرد: آمادگی ورزشکاران استان برای حضور در این مسابقات بسیار خوب است و به کسب مدال توسط آن‌ها بسیار امیدوار هستیم.

 

وی عنوان کرد: این رشته در استان نسبت به سال‌های گذشته در حال پیشرفت است و سطح کار بالاتر می‌رود. تکواندوکاران استان هر سال در این رشته مقام کسب کرده‌اند.




برگزاری مسابقات کاراته سبک شوتوکان WSKF خوزستان
ورزشی  14:11:6 1393/03/27
933-19081-5 کد خبر
RSS :: پرینت

بانوان کاراته‌کای خوزستانی در رقابت‌های انتخابی سبک شوتوکان WSKF به مصاف یکدیگر می‌روند.

 

ناهید سرکوهکی، رییس هیات کاراته استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهارکرد: این پیکارها روز جمعه، 30 خردادماه در اهواز انجام می‌شود.

 

وی درباره رده‌های سنی شرکت‌کنندگان، عنوان‌کرد:‌ بانوان کاراته‌کای استان در رده‌های سنی نونهالان، نوجوانان، جوانان، امید و بزرگسالان با یکدیگر رقابت می‌کنند.

 

رییس هیات کاراته خوزستان در پایان گفت: نفرات برتر به مسابقات کشوری پیش‌رو سبک شوتوکان WSKF اعزام خواهند شد.



مسابقات اسکیت ماراتن خوزستان برگزار می‌شود
ورزشی  13:13:55 1393/03/27
933-18981-5 کد خبر
RSS :: پرینت

اسکیت‌بازان خوزستانی در مسابقات ماراتن 42 کیلومتر استان با یکدیگر رقابت می‌کنند.

 

الهه موالی‌زاده، رییس هیات اسکیت استان در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: این مسابقات روز جمعه (30 خردادماه) به میزبانی ماهشهر برگزار می شود.

 

وی با بیان این‌که اسکیت‌بازان در رده های سنی جوانان و بزرگسالان با یکدیگر رقابت می‌کنند، گفت: هر تیم شامل پنج اسکیت‌باز، یک مربی و یک سرپرست است.

 

رییس هیات اسکیت خوزستان در ادامه بیان کرد: هدف ما این است که خوزستان در رقابت های کشوری حضور داشته باشد. ما امسال در اولین دوره مسابقات کشوری با توجه به کمبود بودجه ای که بود، نتوانستیم حضور پیدا کنیم.

 

وی ادامه داد: خوزستان در ماراتن همیشه جزو تیم های برتر کشور بوده است و وضعیت استان در این رشته خوب است و می‌خواهیم با قدرت در مرحله بعدی رقابت های کشوری شرکت کنیم.



شرکت 2 ورزشکار خوزستانی در مسابقات پرورش‌اندام آسیا
ورزشی  13:6:22 1393/03/27
933-18881-5 کد خبر
RSS :: پرینت

دو ورزشکار خوزستانی در مسابقات قهرمانی پرورش‌اندام آسیا با حریفان خود رقابت می‌کنند.

 

منصور خسرج، مسوول کمیته پرورش‌اندام هیات بدنسازی و پروش‌اندام اهواز در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: این رقابت ها 30 و 31 خردادماه در سریلانکا برگزار می شود که رضا باقرزاده و علی رستمی از خوزستان نیز در آن شرکت می‌کنند.

 

وی با بیان این‌که آمادگی هر دو ورزشکار خوزستانی بسیار خوب است، گفت: این دو بازیکن از امیدهای ایران برای کسب مدال طلا هستند و هر دو ورزشکار صد درصد آماده‌اند.



نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد