سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از مسجدسلیمان


مسیر مسجدسلیمان به اهواز 40کیلومتر کمتر می شود

اهواز - ایرنا - رییس اداره راه و شهرسازی مسجدسلیمان گفت: با احداث جاده میانبر بین مسیرمسجد سلیمان - اهواز، 40کیلومتر از فاصله این شهرها از هم به لحاظ تردد جاده ای کاهش می یابد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خوزستان، ˈعلی عیدی وندیˈ با اشاره به نقش این اقدام در کاهش سوانح رانندگی اظهار کرد: پروژه میان بر جاده مسجدسلیمان ـ اهواز در حوزه استحفاظی مسجدسلیمان در انتظار تامین اعتبار است و در حوزه استحفاظی اهواز نیز مشکلاتی با اداره محیط زیست به وجود آمده که در صورت برطرف شدن آنها کارهای اجرایی پروژه انجام می شود.

وی ادامه داد: همچنین برای تصویب 500میلیارد ریال به منظور اصلاح و بهسازی جاده مسجدسلیمان ـ اندیکا برنامه ریزی شده است. 

رییس اداره راه و شهرسازی مسجدسلیمان یادآوری کرد: جاده اندیکا ـ مسجدسلیمان که یکی از نقاط حادثه خیز محسوب می شود، پیش از انقلاب اسلامی توسط وزارت نیرو به عنوان یک راه دسترسی احداث شده بود و اکنون نیز شرکت ساخت وزارت راه و شهرسازی در صورت تامین اعتبار عملیات اصلاح مسیر را به عهده می گیرد.

وی درباره پروژه چهار خطه کردن مسیر مسجدسلیمان تا سه راهی شوشتر هم اظهار کرد: مجموع این مسیر 36 کیلومتر است که 14 کیلومتر از آن چهار خطه شده و قرار است چهار کیلومتر دیگر این پروژه برای رفع نقاط حادثه خیز و کاهش سوانح چهار خطه شود.

عیدی وندی گفت: اکنون رفت و آمد در 14 کیلومتر از مسیر که چهار خطه شده به خوبی صورت می گیرد و برای مابقی مسیر نیز تا تکمیل پروژه برنامه ریزی های لازم انجام شده است.

وی اظهار کرد: این پروژه ها در صورت تامین اعتبار امسال راه اندازی می شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد