سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک گزارش نگران کننده


از 10 روز گذشته تا کنون/
آب گل آلود میهمان مردم شوش شد / شهروندان شوش ناراضی اند
شوش - خبرگزاری مهر: شهروندان منطقه ابوذر غفاری شوش از گل آلود بودن آب شرب در این منطقه اظهار نارضایتی کردند.

به گزارش خبرنگار مهر، بیش از 10 روز است که آب شرب منطقه ابوذر غفاری شوش گل آلود و این امر موجب نارضایتی اهالی منطقه شده است. اخیراً مردم ابوذر برای نوشیدن یک لیوان آب سالم، مجبورند آن را از فروشندگان دوره گرد بخرند.

یکی از شهروندان این منطقه در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: در این منطقه دو عضو شورا و شهردار شوش ساکن هستند که بارها با آنها در این خصوص تماس گرفتیم.

این شهروند افزود: متاسفانه یکی از اعضای شورا در پاسخ گفت که از آب معدنی استفاده کنید.

به گفته وی، آلودگی آب باعث ایجاد بیماری های خطرناکی می شود و از مسئولان می خواهیم هرچه زودتر به مشکل آب شرب این منطقه رسیدگی بکنند.

رئیس شورای شهر شوش در گفتگو با خبرنگار مهر گفت: گویا دینام قدیمی این منطقه سوخته و دینام جدیدی نصب کردند و پس از آن بود که آب شرب این منطقه گل آلود شد.

عبدالجلیل بیلاوی افزود: همچنین پمپ قبلی 18 کیلوواتی بود و پمپ جدید 37 کیلووات که خیلی از قبلی قوی تر است.

بیلاوی توضیح داد: هنوز سیستم آبرسانی شهرک ابوذر به خط شوش وصل نشده است و گویا تعارضاتی در برخی موضوعات دارند که باید حل شود. از طریق آبفای شهرستان شوش پیگیر حل سریعتر آب شرب این منطقه هستیم.

هنوز ابوذر را تحویل نگرفتیم

مدیر آبفای شوش در این باره توضیح داد: شهرک ابوذر در گذشته زیر نظر شورای روستا بود و اخیرا شورای ابوذر منحل شد و هم اکنون زیر نظر شورای شهر شوش است.

امان الله ادیب مهر افزود: هنوز سیستم آبرسانی این منطقه را تحویل نگرفتیم اما برای حل مشکلات این منطقه هر کاری که در توانمان باشد انجام می دهیم.

ادیب مهر یادآور شد: گویا پمپ قدیم این منطقه سوخته و پمپ جدیدی که 37 کیلووات است به جای پمپ قدیمی نصب شده است.

وی افزود: البته متصدی پمپ می گوید که آب شرب این روستا در قدیم نیز مشکلاتی داشته است.

مدیر آبفای شوش گفت: از دیروز نیز یک خط انحرافی زدیم تا آب را در جایی دیگر تخیله و چک بکنیم و در این مدت آبرسانی به این منطقه از طریق یکی دیگر از چاه های ابوذر غفاری صورت می گیرد.

ادیب مهر اظهار کرد: در آخرین آزمایشی که انجام دادیم هنوز آب گل آلود است و باید ارتفاع پمپ را کاهش دهیم.

وی افزود: اگر پس از کاهش ارتفاع پمپ باز هم مشکل وجود داشت راه کارهای دیگری نیز برای حل این مشکل داریم و در نهایت می توانیم خط آب شرب این منطقه را از شهرک دانیال تامین کنیم.

مدیر آبفای شوش تاکید کرد: تاکنون حدود 30 میلیون تومان برای حل مشکل این منطقه هزینه کردیم و امیدوارم به زودی آب شرب منطقه به روال قبلی و طبیعی خود برگردد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد