سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از اندیمشک


ارسال به دوستان
فرمانده انتطامی اندیمشک خبر داد
کشف 2.5 کیلو شیشه در محور تهران – اهواز

فرمانده انتظامی اندیمشک از کشف 2 کیلو و 500 گرم ماده مخدر شیشه از یک پژو 206 در محور تهران – اهواز خبر داد.

خبرگزاری فارس: کشف 2.5 کیلو شیشه در محور تهران – اهواز

به گزارش امروز خبرگزاری فارس و به نقل از پایگاه خبری پلیس، اکبر کروندی اظهار کرد: به دنبال اطلاع ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر این فرماندهی از فعالیت گسترده دو نفر در تهیه و توزیع مواد مخدر صنعتی در بین جوانان و محلات مسکونی شهرستان، اقدامات ویژه‌ای را به منظور شناسایی و دستگیری آنها آغاز کردند.

وی افزود: در نتیجه اقدامات اطلاعاتی و به کارگیری ترفندهای خاص ماموران پلیس، سرانجام یکی از متهمان اصلی را درحالیکه با یک دستگاه خودروی سواری پژو 206 در محور تهران ـ اهواز حوالی شهرستان اندیمشک در حرکت بود شناسایی و خودوری وی متوقف شد.

فرمانده انتظامی اندیمشک اضافه کرد: در بازرسی از خودروی متهم دو کیلو و 500 گرم موادمخدر صنعتی از نوع شیشه که به طرز بسیار ماهرانه‌ای در چندین نقطه خودرو جاسازی شده بود کشف شد.

کروندی تصریح کرد: ساعتی بعد همان ماموران در عملیاتی دیگر همدست اصلی متهم را نیز شناسایی و دستگیر و در بازرسی از مخفیگاهش دو دستگاه ترازو دیجیتال مخصوص توزین و فروش موادمخدر، یک قوطی افشانه دفاع شخصی و تعداد چهار عدد پایپ استعمال موادمخدر شیشه کشف کردند و دو دستگاه خودرو و یک دستگاه موتورسیکلت مربوط به متهمان نیز توقیف گردید.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930207000518#sthash.Xas9Yw8b.dpuf

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد