سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از مسجدسلیمان


تشکیل کمیته‌ای ویژه برای فراهم‌شدن شرایط میزبانی نفت‌مسجدسلیمان
ورزشی  11:29:36 1393/02/03
932-2181-5 کد خبر
RSS :: پرینت

فرماندار مسجدسلیمان گفت: در حال حاضر با تشکیل کمیته‌ای ویژه درصدد هستیم که مقدمات برگزاری مسابقات لیگ برتر فوتبال کشور، در مسجدسلیمان را فراهم کنیم.

 

علیرضا گروئی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: این کمیته به دستور استاندار تشکیل شده که فرمانداری، شرکت نفت‌مسجدسلیمان و دیگر دستگاه‌های مرتبط، عضو آن هستند.

 

وی با بیان این‌که این کمیته تاکنون دو بار تشکیل جلسه داده است، گفت: درصدد هستیم در این کمیته موانع پیش روی میزبانی مسابقات لیگ برتر فوتبال را بررسی و برطرف کنیم.

 

فرماندار مسجدسلیمان تصریح کرد: به هر حال برگزاری مسابقات لیگ برتر شرایطی را می‌طلبد که باید به آن‌ها دست پیدا کنیم و تلاش ما این است که این مقدمات را فراهم کنیم.

 

وی عنوان کرد: تامین زیرساخت‌های استادیوم، رختکن‌ها، استیج‌های نشستن و هتل، جهت اقامت مهمانان ازجمله مواردی است که باید پیگیری شود.

 

گروئی گفت: کارشناسان سازمان لیگ برتر به مسجدسلیمان دعوت شدند و ایرادات را مشاهده کردند، امیدواریم سازمان لیگ ایرادات را به ما ابلاغ کند تا ما بتوانیم براساس آن، در یک برهه زمانی، مشکلات را حل کنیم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد