سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز اهواز



نماینده اهواز: فعلا به شهردار فرصت می‌دهیم
اجتماعی  9:6:2 1393/02/03
932-1414-5 کد خبر
RSS :: پرینت

نماینده اهواز در مجلس با بیان این که در حال حاضر به شهردار فرصت می‌دهیم، گفت: به یک شهردار باید تا یک سال مهلت داد و اگر در این یک سال شهردار نتوانست تحولی در شهر ایجاد کند، حتما شورا باید یک تصمیم جدی بگیرد.

 

شکرخدا موسوی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: برای توسعه اهواز برنامه‌ریزی بسیار خوبی صورت گرفت و یک برنامه با حدود 30 مورد برای کلانشهر اهواز به شهردار ارایه شد تا شهرداران در توسعه این شهر و ارایه خدمات مطلوب به شهروندان سلیقه‌ای عمل نکنند و طبق برنامه پیش روند.

 

وی با بیان این که در 6 ماهه گذشته اقداماتی که در حوزه عمران شهری اهواز صورت گرفته رضایت‌بخش نبوده است، افزود: از این اقدامات رضایت کامل ندارم، در این 6 ماه تغییر آن‌چنانی در شهر ایجاد نشده است و برخی پروژه‌ها نیز متوقف شدند.

 

نماینده اهواز در مجلس ادامه داد: پروژه پل ولایت که پروژه بزرگی است و برای صدور مجوز این پل تلاش بسیاری شد، از جمله پروژه‌هایی است که در 6 ماهه گذشته متوقف شده است. این پروژه در بازگشایی گره‌های ترافیکی موثر بوده و با بهره‌برداری از آن، مناطقی چون کوی رمضان و حصیرآباد از بن‌بست آزاد می شوند.

 

موسوی اظهار کرد: به جز پروژه تعریض پل سوم، دیگر پروژه‌های شهری اهواز که ویژگی‌ها خاص دارند متوقف شده‌اند. البته پروژه تعریض پل سوم کیانپارس آغاز شده و پیشرفت بسیار خوبی دارد که جا دارد از شهرداری تشکر کرد. البته اگر پروژه پل نهم اجرا می‌شد و پل نهم ساخته می‌شد، نیازی به تعریض پل سوم نبود.

 

وی عنوان کرد: اگر شرکت مناطق نفت‌خیز جنوب، ارزش افزوده خود را پرداخت کند، تمام خوزستان را می‌شود اتوبان زد که تا کنون ارزش افزوده خود را نداده است.

 

نماینده اهواز افزود: فولاد، ماهانه 20 میلیارد تومان ارزش افزوده به شهرداری اهواز پرداخت می‌کند که رقم کمی نیست. گروه ملی، نورد لوله، فولاد کاویان و فولاد اکسین از جمله شرکت‌هایی هستند که به شهرداری ارزش افزوده پرداخت می‌کنند.

 

موسوی تصریح کرد: متاسفانه بعضی از ریخت و پاش‌ها در شهرداری اهواز حاکم بود اما به واقع در دوره شهرداری آقای کتانباف این موارد بسیار کم شد البته شاید یکی از علت‌ها این بود که در ان دو سال، شورای شهر نداشتیم.

 

وی گفت: البته آقای موسوی شهردار کنونی اهواز یک مدیر توانمند و باسابقه است و چند دوره فرماندار بوده و مسایل شهری را خوب می شناسد. معتقدم که باید به شهردار فرصت داده شود تا اقداماتی تحولی در شهر انجام دهد.

 

نماینده اهواز در مجلس اظهار کرد: استان خوزستان به یک استاندار در حد یک رییس جمهور نیاز دارد که شجاع و نترس باشد و به صنایع دستور بدهد که ارزش افزوده را پرداخت کنند و قاطعانه دستور دهد.

 

موسوی گفت: احساس نمی‌کنیم که مدیران استان برای خدمت به مردم خوزستان یک تیم هستند و تیمی عمل می‌کنند، بلکه مدیران ما جزیره‌ای عمل می‌کنند. هر مدیری در استان خود را حاکم می‌داند و این نقطه ضعف ماست. تیمی کار کردن به معنای از خود گذشتن و کنار گذاشتن منیت‌ها است و مدیران باید در جهت هدف که همان ایجاد پروژه‌های بزرگ است، همه با هم کار کنند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد