سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

مدیر ساخت و توسعه راه های خوزستان:

ارتقای رتبه تراکم راه های خوزستان نقش چشمگیری در کاهش تصادفات داشته است

اهواز - ایرنا - مدیر ساخت و توسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: ارتقای رتبه استان در زمینه تراکم راه ها باعث کاهش چشمگیر تصادفات رانندگی شده است.

ˈبهرام سیفˈ روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: خوزستان از نظر تراکم راه تا دو سال پیش رتبه 14 کشور را داشت که این رقم هم اینک به 11رسیده است.

وی افزود: ارتقای رتبه استان از 11 به ششم از نظر تراکم راه ها در یک برنامه پنج ساله در دستور کار قرار دارد.

سیف گفت: در سال 91 در مجموع هفت هزار و 192 مورد تصادف رانندگی در محورها یارتباطی خوزستان رخ داد که این رقم در سال گذشته به شش هزار و 386مورد کاهش یافت که با توجه به آمار پزشکی قانونی کاهش 11درصدی را نشان می دهد.

وی افزود: از جمع تصادفات 710 مورد فوتی در سال 91 ثبت شده که این رقم در سال گذشته 640 مورد بود و حکایت از کاهش 10 درصدی دارد.

مدیر ساخت و توسعه راه های اداره کل راه و شهرسازی خوزستان گفت: در این دو سال پروژه های عظیمی مانند محور آبادان ، ماهشهر به طول 70 کیلومتر احداث شد که تاثیر بسیاری در کاهش تصادفت داشت.

وی از احداث آزادراه پل زال، اندیمشک به عنوان یکی دیگر از نقاط بارز در کاهش تصادفات رانندگی در خوزستان یاد کرد.

سیف گفت: از جمله اقدام هایی که می تواند در ارتقا سطح کیفی راه ها در استان و ارتقا رتبه کشوری خوزستان کمک کند ساماندهی و بهسازی جاده ها و نصب علائم ایمنی در راه ها و افزایش تعداد جاده هاست که توانسته با کاهش تصادفات جاده ای خوزستان را در جایگاه پنج استان نخست کشور قرار دهد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد