سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار میراث فرهنگی خوزستان



مدیرکل میراث فرهنگی خوزستان خبر داد
بهبود شرایط میراث فرهنگی خوزستان در اعتبارات سال ‌93

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان از بهبود شرایط این سازمان در اعتبارات سال‌جاری خبر داد و گفت: تعامل خوب میان میراث فرهنگی و استانداری خوزستان این بهبود شرایط را رقم خواهد زد.

خبرگزاری فارس: بهبود شرایط میراث فرهنگی خوزستان در اعتبارات سال ‌93

افشین حیدری امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: در سال ‌91 اعتبارات خوزستان در بخش استانی کمتر از 20 میلیارد ریال بوده ولی در سال‌ 92 این اعتبارات در میراث فرهنگی خوزستان رشد فزاینده‌ای داشته است.

وی با اشاره به اینکه خوزستان در بخش اعتبارات استانی رشد صعودی چشم‌گیری داشته است تاکید کرد: در بخش اعتبارات استانی در سال 92 به بیش از 260 میلیارد ریال اعتبار رسیده‌ایم و این میزان اعتبار برای میراث فرهنگی خوزستان بی‌سابقه بوده است.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان تاکید کرد: در سال‌جاری در تلاش هستیم تا اعتبارات محل استانی خوزستان را با رشد زیادی همراه کنیم و این مسئله باعث خواهد شد تا سهم ملی اعتبارات خوزستان در میراث فرهنگی نیز با رشد همراه باشد.

حیدری افزود: بهبود شرایط آثار تاریخی، ایجاد تحول در بخش مرمت آثار و بهبود شرایط اداره کل میراث فرهنگی از جمله اتفاقاتی است که این افزایش اعتبارات را رقم خواهد زد.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930202000193#sthash.JNzw30F1.dpuf

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد