سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار ورزشی خوزستان




حاتمی: تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان بازی را به خشونت کشاند

آبادان - ایرنا - سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام با انتقاد از بازی خشن بازیکنان تیم ذوب آهن گفت: این بازی برخوردهای زیادی داشت و تیم ذوب آهن روی به بازی خشن آورد.

ˈمهران حاتمیˈ عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از روند این بازی رضایت ندارم زیرا بازی از روند زیبای خود خارج شد.

وی اظهار داشت: ما برای کسب پیروزی به مصاف حریف رفتیم و در کواتر نخست، با ارائه بازی بهتر نسبت به حریف با نتیجه خوبی پیروز شدیم.

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام افزود: متاسفانه تیم ذوب آهن بازی را به خشونت کشاند و دو بازیکن خوب خود را بدلیل مصدومیت از دست دادیم.

وی تصریح کرد: از کمیته داوران انتظار داریم بیشتر روی بازی ها دقت داشته باشند و با این خشونت ها برخورد کنند.

حاتمی افزود: بازیکنان ذوب آهن هر چه به پایان بازی نزدیک تر می شدیم به صورت فیزیکی روی بازیکنان ما فشار بیشتری وارد می کردند.

وی گفت: راه ما با این پیروزی برای صعود به فینال هموارتر شد اما در اصفهان کار سختی پیش رو داریم.

سرمربی تیم بسکتبال پتروشیمی بندرامام اضافه کرد: تیم ذوب آهن در اصفهان چیزی برای از دست دادن ندارد و با تمام توان به مصاف ما می آید.

تیم بسکتبال پتروشیمی بندر امام عصر امروز(دوشنبه) در دومین بازی از مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال باشگاه های ایران موفق شد دومین پیروزی خود مقابل ذوب آهن اصفهان را کسب کند.ک/3



کوهیان: بازی را با بدشانسی به تیم پتروشیمی بندر امام باختیم

آبادان - ایرنا - سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان در خصوص دیدار تیمش برابر پتروشیمی بندر امام گفت: در این بازی نمایش خوبی ارائه دادیم و با بدشانسی نتیجه را به حریف واگذار کردیم.

ˈ فرزاد کوهیان ˈ عصر دوشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: دو تیم امروز بازی نزدیک و خوبی ارائه دادند و ما فقط با پنج اختلاف نتیجه را به حریف باختیم.

وی اظهار کرد: ما نسبت به بازی روز گذشته کمتر اشتباه کردیم و فرصت کمتری در اختیار بازیکنان پتروشیمی قرار دادیم.

سرمربی تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان افزود: اگر امروز شانس یارمان بود به طور حتم از تیم پتروشیمی امتیاز می گرفتیم و کارمان در سه بازی باقی مانده سخت نمی شد.

وی با اشاره به کور کردن نقاط قوت تیم پتروشیمی گفت: پتروشیمی بندر امام در این دیدار خیلی هوشمندانه بازی کرد و کادر فنی این تیم بازیکنانش را زیاد خسته نکرد.

کوهیان اضافه کرد: هنوز شانس صعود به فینال را داریم اما تیم پتروشیمی نیز مانند ما برای صعود به فینال می جنگد.تیم بسکتبال ذوب آهن اصفهان عصر امروز(دوشنبه) در دومین دیدار از مرحله نیمه نهایی لیگ برتر بسکتبال باشگاه های ایران مقابل پتروشیمی بندر امام شکست خورد.ک/3



دیدار تیم های فوتبال شهرداری دزفول و برق شیراز به تساوی انجامید

دزفول - ایرنا - دیدار تیم های فوتبال شهرداری دزفول و برق شیراز با نتیجه مساوی یک بر یک پایان یافت.

به گزارش خبرنگار ایرنا این دیدار از سری مسابقات مسابقات فوتبال لیگ دسته دو کشور عصر روز دوشنبه در زمین اختصاصی شهرداری دزفول برگزار گردید.

در این دیدار ˈمسلم اورکیˈ از تیم شهرداری دزفول در دقیقه 34 بازی بازدن اولین گل این دیدار ، تا دقیقه 93 نتیجه را به سود تیم خود رقم زد اما گل دقیقه 93 ˈحسین شجاعیˈ از تیم برق شیراز نتیجه این بازی را به تساوی کشاند.

با این نتیجه تیم شهرداری دزفول با 27 امتیاز در رده 9 جدول باقی ماند و تیم برق شیراز با 20 امتیاز در رده 12 جدول قرار گرفت.

آخرین دیدار تیم شهرداری دزفول با دشت خلخال است که به دلیل بی نتیجه بودن در جدول رده بندی برای هر دو تیم برگزار نخواهد شد.

از نکات حاشیه ای این دیدار جلوگیری از ورود خبرنگار و عکاس ایرنا برای تهیه خبر و گزارش از این مسابقه بود.

گفته می شود به علت درگیری در بازی قبل تیم شهرداری ، با تصمیم ناظر این دیدار از ورود خبرنگاران به محوطه زمین بازی ممانعت به عمل آمد.

پیش از این اعلام شد این دیدار در زمین چمن ورزشگاه شهید مجدیان دزفول برگزار می شود.ک/2 



ماهشهر مقام سوم مسابقات قهرمانی کیک بوکسینگ کشور را کسب کرد

آبادان- ایرنا- تیم ماهشهر در مسابقات قهرمانی کشور سبک الیت کیک بوکسینگ عنوان سوم را از آن خود کرد.

به گزارش دوشنبه ایرنا از پایگاه اطلاع رسانی اداره ورزش و جوانان ماهشهر، این مسابقات روز گذشته در استان کهگیلویه و بویراحمد با شرکت 13 تیم برگزار شد.

این مسابقات در چهار رده سنی در ورزشگاه تختی شهرستان یاسوج برگزار و تیم بندر ماهشهر بعد از تیم میزبان و استان فارس به مقام سوم در مجموع این رقابت ها رسید.

تیم ماهشهر با کسب دو نشان طلا، سه نقره و سه برنز بر سکوی سوم این مسابقات قرار گرفت.ک/1



تیم بسکتبال پالایش و نفت آبادان با یک غایب میزبان کوشا البرز است

آبادان - ایرنا - سرپرست تیم بسکتبال پالایش و نفت آبادان گفت: برابر تیم کوشا البرز یک بازیکن خود را بدلیل مصدومیت در اختیار نداریم.

ˈ محسن داوری ˈ دوشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فردا در حساس ترین بازی فصل میزبان تیم کوشا هستیم و برای صعود به لیگ برتر باید در این دیدار پیروز شویم.

وی اظهار داشت: متاسفانه ˈ مجید قاسمی ˈ بازیکن پست پنجم ما در این بازی مهم و حساس بدلیل مصدومیت نمی تواند تیم را همراهی کند.

سرپرست تیم بسکتبال پالایش و نفت آبادان افزود: دیگر بازیکنان تیم از هر نظر آماده هستند و برای قرار گرفتن در ترکیب شرایط خوبی دارند.

وی گفت: تماشاگران و مسوولان شهری آبادان با حضور در سالن باعث افزایش انگیزه بازیکنان می شوند و امیدواریم فردا این اتفاق صورت گیرد.

داوری اضافه کرد: ما فردا راهی جز پیروزی نداریم و برای دست یافتن به این مهم باید همت بیشتری نسبت به بازی های قبل داشته باشیم.

تیم بسکتبال پالایش و نفت آبادان فردا(دوشنبه) در بازی برگشت مرحله نیمه نهایی میزبان تیم کوشا البرز است و در صورت پیروزی در این بازی راهی دیدار فینال می شود.ک/3



شناخت نفرات برتر مسابقات تیراندازی بانوان خوزستان
ورزشی  15:53:53 1393/02/01
932-881-5 کد خبر
RSS :: پرینت
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد