سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار انتظامی خوزستان



دستگیری بیش از 1500 مجرم در فروردین ماه/ افزایش 57 درصدی کشته‌شدگان تصادفات در خوزستان
اجتماعی  14:24:24 1393/02/01
932-714-5 کد خبر
RSS :: پرینت

جانشین فرماندهی انتظامی انتظامی خوزستان با تشریح اقدامات انجام شده در راستای برقراری نظم و امنیت کاروان‌های راهیان نور و مسافران نوروزی گفت: بیش از 180 هزار نیروی انتظامی به منظور ایجاد نظم و امنیت در استان به کار گمارده شدند.

 

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- سرهنگ سیدمحمد صالحی در نشست خبری که امروز (یکم اردیبهشت ماه) در معاونت اجتماعی ناجا خوزستان برگزار شد، اظهار کرد: در جهت برقراری نظم و امنیت در نوروز، از 28 اسفندماه سال گذشته تا 16 فروردین امسال، اقدامات اساسی از سوی مجموعه فرماندهی خوزستان انجام شد. 

وی افزود: در مراکز توزیعی و محل‌های اسکان نوروزی، 119 دستگاه کانکس و 104 دستگاه چادر مستقر شدند و 6 هزار و 801 مورد بازدید از اماکن عمومی به منظور اقدامات نظارتی و کنترلی صورت گرفت. 

صالحی ادامه داد: در ایام نوروز یک هزار و 533 مجرم توسط پلیس‌های تخصصی و پاسگاه‌ها دستگیر شدند. همچنین کاهش 14 درصدی تصادفات در حوزه پلیس راهنمایی و رانندگی قابل توجه است ولی متاسفانه در خصوص آمار مجرمان 38 درصد و آمار کشته‌شدگان در خوزستان 57 درصد افزایش داشته‌ایم. 

وی افزود: امسال در ایام نوروز کاهش 27 درصدی سبقت خودرو و کاهش 8 درصدی سبقت موتورسیکلت روی داد. خوشبختانه امسال سرقت بانکی در خوزستان مشاهده نشد و همچنین کاهش 15 درصدی کیف‌قاپی و زورگیری در استان مشاهده شده است. 

جانشین فرماندهی نیروی انتظامی خوزستان عنوان کرد: در یک ماهه امسال همچنین حدود 220 کیلوگرم انواع مواد مخدر سنتی از قبیل تریاک و حشیش و 5 کیلوگرم مواد مخدر صنعتی چون شیشه کشف شد. همچنین 103 قبضه سلاح شکار جنگی و 11 باند سارقان حرفه‌ای شناسایی شدند. یک باند سارقات مسلح جایگاه سوخت دستگیر و به جرم خود اعتراف کردند و از مرزهای آبی استان نیز 77 هزار و 570 لیتر گازوییل کشف شد. 

صالحی اظهار کرد: در فروردین ماه امسال نسبت به مدت مشابه سال 92 در مجموع 2 درصد کاهش سرقت رخ داد که از مجموع سرقت‌های انجام شده 73 درصد آنها کشف شد و در بحث کشفیات حوزه پلیس مبارزه با مواد مخدر امسال نسبت به سال گذشته 152 درصد افزایش کشفیات داشته‌ایم. 

وی گفت: خوزستان در مجموع کشفیات سرقت‌ها رتبه چهارم کشوری و در وقوع سرقت رتبه ششم کشوری را دارا است. 

به گزارش ایسنا، سرهنگ عادل مجدمی، رییس پلیس راهور خوزستان نیز در این جلسه اظهار کرد: امسال در نوروز افزایش 15 درصدی برخورد با تخلفات داشته‌ایم و حدود 400 دستگاه خودرو در شهرستان اهواز به دلیل مزاحمت و تخلفات توقیف شدند. 

وی گفت: همچنین در نوروز امسال کاهش 60 درصدی تلفات درون شهری محقق شد.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد