سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

تصاویر زیبا از خودروهای مدرن



مینی کوپر 2014 را دیده‌اید؟/تصاویر
کد مطلب : 38724
گروه اقتصادی: مینی کوپر کانتری من مدل 2014 با و جود ظاهر کوچک و کامپکت خود به طور شگفت انگیزی کاربردی و با تجهیزات کامل است. کانتری من جدید نمایی از یک SUV کامپکت است . اگر یک خودرو مینی با فضای زیاد می خواهید کانتری من 2014 گزینه مناسبی است.
سه سطح کارکرد برای کانتری من در نظر گرفته شده است. هر دو گیربکس 6 سرعته اتوماتیک kنیز برای انتخاب وجود دارد.



فضای داخلی دنست با راین خودرو شما را تحت تأثیر قرار خواهد داد. با وجود ظاهر کامپکت خارجی این خودرو با فضایی مشابه یک خودروی سدان در قسمت بار مواجه هستید و با خواباندن صندلی های عقب به فضای بار افزوده نیز خواهد شد.



از لحاظ امنیت کانتری من مدل 2014 هنوز تست های تصادف را انجام نداده است. اما تجهیزات استاندارد امنیتی را برای رانندگان و سرنشینان ارائه کرده است. مدل سال گذشته همین خودرو بالاترین رتبه امنیت 11HS را کسب کرده است.



مانند دیگر مدل های کوپر ، کانتری من هم ترکیبی از بازه وسیعی از تجهیزات در ترکیب با ظاهری زیبا و خاص است. بسیاری از قابلیت های این خودرو به آپشن های لوکس با تکنولوژی بالا قابل ارتقا است.

مشخصات
موتور: توربو 1.6 لیتری I4
توان: 201 اسب بخار
سیستم انتقال قدرت: گیربکس 6 سرعته دستی و اتوماتیک (2 دیفرانسیل)
شتاب 0 تا 100 کیلومتر: 6.6 ثانیه
حداکثر سرعت: 210 کیلومتر بر ساعت
ظرفیت: 5 نفر
مصرف سوخت: 9 لیتر در 100 کیلومتر شهری / 6. 7 لیتر در 100 کیلومتر در جاده‌ای
قیمت پایه : 900. 34 دلار






غول 625 اسب بخاری شورلت /تصاویر
کد مطلب : 38722
گروه اقتصادی: شاید بتوان گفت که رانندگی در خودروهای پر سرعت یکی از پرهیجان​ترین و لذت بخش​ترین تفریحات ممکن است. حال تصور کنید که در خودرویی با قدرت و سرعت بالا و بدون سقف این کار را انجام دهید.
رانندگان حرفه ای خودروهای مسابقه ای علاقه چندانی به خودروهای بدون سقف یا با سقف جمع شو ندارند، اما شرکت شورلت اصرار دارد که این خودرو کاملا متفاوت از سایر خودروهای این چنینی است. 



بر خلاف اکثر تبدیلات معمول خودروهای عادی به نسخه های بدون سقف ، Z06 جدید نسبت به مدل کوپه خود تغییر چندانی نکرده است. شورلت اطمینان داده که بدنه آلومینیومی Z06 معمولی آن چنان قدرتمند و مقاوم بوده است که حتی پس از برداشتن سقف نیازی به محکم تر کردن آن نیست.



شورلت اطلاعات زیادی درباره روند طراحی این خودرو منتشر کرده است. برای مثال قبل از ورود این مدل به خط تولید بیش از 17000 طرح از آن در کامپیوتر ترسیم شده است. هم چنین رییس مهندسان این خودروسازی اعلام کرده که تکنولوژی های استفاده شده در این خودرو 5 سال پیش وجود نداشتند.



این خودرو به یک موتور توربو شارژ شده 6.2 لیتری 8 سیلندری مجهز خواهد بود که حداقل 625 اسب بخار قدرت تولید می کند. وزن این خودرو نیز هم اندازه با مدل عادی آن است.



شرکت شورلت به تازگی پس از انتشار خودروهای معمول خود مدتی بعد نسخه های بدون سقف آن ها را نیز به بازار منتشر می کند. Z06 جدید نیز خودرویی است که همگان انتظار ورود آن به بازار را داشتند.




نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد