سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر هنری


نمایشگاهی از عکس‌های زینب روستایی با موضوع زن در اهواز برپا است
فرهنگی و هنری  12:17:51 1393/01/30
931-7380-5 کد خبر
RSS :: پرینت

نمایشگاهی از عکس‌های زینب روستایی (عکاس ایسنای خوزستان) با محوریت زن از شنبه 30 فروردین 93 به مدت یک هفته در دانشکده خبر اهواز برپا می‌شود.

 

این عکاس در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی و هنری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ـ منطقه خوزستان ـ اظهار کرد: در این نمایشگاه 19 قطعه عکس با موضوعات زن در اجتماع، زن در مشاغل و زن با عنوان اصلی خودش یعنی مادر بودن به نمایش درمی‌آید.

 

وی بیان کرد: اغلب این عکس‌ها، عکس‌هایی هستند که در معتبرترین جشنواره‌های کشوری راه پیدا کرده‌اند و برخی از آن‌ها مقام کشوری دارند و برخی دیگر نیز منتخب شده‌اند.

 

او توضیح داد: در این نمایشگاه سعی کردم تمام عکس‌ها را رنگی ارایه دهم. حتی بعضی از عکس‌ها با این که می‌توانست سیاه و سفید ارایه شود اما به مناسبت میلاد حضرت زهرا (س) آن‌ها را به شکل رنگی و حال و هوای دیگری ارایه دادم.

 

روستایی گفت: پیش از این نمایشگاه انفرادی نداشتم اما به مناسبت‌های مختلف در نمایشگاه مختلفی در سطح استان شرکت کرده‌ام.

 

او ادامه داد: هدف من از این که این نمایشگاه را در دانشکده خبر برگزار می‌کنم این است که این فضا بهترین محیط برای دیده شدن کارها به صورت حرفه‌ای است چراکه در این فضا همه دوستان عکاس و هنرمند حضور دارند و اگر قرار باشد نقد یا انتقادی صورت گیرد در حیطه افراد متخصص است.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد