سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

گزارش آب و هوای خوزستان



گرد و غبار به تدریج کمتر می‌شود
اجتماعی  12:32:24 1393/01/30
931-8414-5 کد خبر
RSS :: پرینت

معاون اداره کل هواشناسی خوزستان از کاهش تدریجی گردوغبار موجود در مناطق جنوبی و مرکز استان خبر داد.

 

علی‌رضا غلام‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: بررسی وضعیت سینپوتیکی نقشه‌های هواشناسی طی امروز و فردا، بیانگر حاکمیت جریانات شمال‌غربی در استان است که از اواسط هفته با تغییر تدریجی جهت جریانات شاهد ابرناکی و تقویت سامانه کم فشار و در نتیجه ریزش رگبارهای ضعیف و پراکنده وجود دارد.

 

وی ادامه داد: بر همین اساس در 24 ساعت آینده برای مناطق شمالی و نیمه شمالی استان آسمان صاف تا کمی ابری در بعضی ساعات با ورزش باد و برای مناطق جنوب و مرکزی استان آسمانی صاف تا کمی ابری- غبارآلود و به تدریج با کاهش گردوغبار، در برخی ساعات با وزش باد قابل ملاحظه پیش‌بینی می‌شود.

 

معاون اداره کل هواشناسی خوزستان پیش‌بینی بیشینه دمای اهواز را تا بعد از ظهر امروز 38 درجه سانتیگراد و کمینه دمای اهواز در صبح فردا را 22 درجه سانتیگراد عنوان کرد و افزود: همچنین در 24 ساعت گذشته امیدیه با 42 و ایذه با 13 درجه سانتیگراد به ترتیب گرمترین و خنکترین نقاط استان گزارش شدند.

 

غلام‌پور اظهار کرد: شهرهای جنوبی و مرکزی استان از جمله اهواز، آبادان، ماهشهر، شادگان و بستان، امروز به دلیل وجود گرد و غبار دید کمی داشتند که این موضوع به تدریج برطرف می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد