سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از شوشتر


فارس خبر می‌دهد
داروخانه حکیمیان شوشتر در آتش سوخت

ساعتی پیش داروخانه حکیمیان شوشتر واقع در ضلع شرقی خیابان امام خمینی(ره) شهرستان شوشتر به دلیل نامعلومی طعمه حریق شد و در آتش سوخت.

خبرگزاری فارس: داروخانه حکیمیان شوشتر در آتش سوخت

به گزارش خبرگزاری فارس از شوشتر، بامداد امروز داروخانه حکیمیان شهرستان شوشتر به دلیل نامعلومی در آتش سوخت و با مداخله نیروهای جان برکف آتش نشانی شهرداری شوشتر این آتش خاموش شد.

بر اساس این گزارش، هنوز دلیل قطعی این آتش‌سوزی اعلام نشده است ولی نیروهای آتش نشان در حال تخلیه مواد آتش گرفته از محل این داروخانه هستند.

داروخانه حکیمیان از جمله داروخانه‌های با سابقه موجود در سطح شهر شوشتر است که به دلیل قرار گرفتن در جنب بیمارستان والفجر این شهرستان در خدمات رسانی به مردم نقش مهمی ایفا می‌کند.

مدیر عامل سازمان آتش نشانی شهرداری شوشتر در این زمینه گفت: این آتش‌سوزی راس ساعت 23:30 اتفاق افتاده است و به محض اطلاع به این سازمان نیروهای امدادی به محل اعزام شده‌اند.

سید مهدی ایوبی در این زمینه تاکید کرد: در حال بررسی شرایط آتش‌سوزی هستیم ولی آنچه در این بین قابل تاکید است، نداشتن برچسب ایمنی در این مرکز توزیع دارو است که این خود نشان از عدم رعایت مسائل ایمنی در این مرکز دارد.

به گزارش خبرگزاری فارس، دلایل این آتش‌سوزی در دست بررسی است و به محض اعلام شدن از سوی مسئولان ذی‌ربط دلایل اعلام خواهد شد.

اخبار تکمیلی متعاقبا ارسال خواهد شد.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13930130000253#sthash.z7YgvZcS.dpuf

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد