سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار انتظامی خوزستان



220 کیلوگرم حشیش و تریاک در خوزستان کشف شد

اهواز-ایرنا-فرمانده انتظامی استان خوزستان با اشاره به دستگیری سه تن از سوداگران مرگ در محورهای مواصلاتی خوزستان، از کشف حدود 220 کیلوگرم حشیش و تریاک خبر داد.

به گزارش شنبه پایگاه خبری پلیس، سردار ˈمحمد رضا اسحاقیˈ در تشریح این خبر بیان داشت: در چند روز گذشته ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این فرماندهی حین کنترل محورهای ارتباطی استان با خبر شدند محموله بزرگی از مواد مخدر در حال عبور از خوزستان به مقصد لرستان است. 

این مقام ارشد پلیس در ادامه بیان داشت: به دنبال استقرار چندین واحد غیر محسوس از اکیپ های عملیاتی پلیس در گلوگاه ها و گذرگاه های استان، سرانجام یک دستگاه سواری زانتیا سفید رنگ متعلق به سوداگران مرگ در کیلومتر پنج ورودی کلان شهر اهواز شناسایی و در عملیاتی موفق، پس از تعقیب و گریزی طولانی، خودرو متوقف و راننده آن دستگیر شد. 

سردار اسحاقی خاطر نشان کرد: همزمان با این عملیات اکیپی دیگر از ماموران هوشیار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان، دومین خودروی قاچاقچیان که یک سواری پژو پارس بوده، در ایستگاه پمپ بنزینی واقع در یکی از محورهای ورودی استان را شناسایی و توقیف و راننده و سرنشین آن را نیز دستگیر کردند. 

وی همچنین عنوان کرد: با دستگیری این افراد لحظاتی بعد نیز خودوری اصلی حامل مواد مخدر که یک دستگاه وانت مزدا بوده نیز در ورودی اهواز شناسایی و توقیف و هر سه خودور به همراه دستگیرشدگان به مقر پلیس مبارزه با مواد مخدر استان منتقل شدند. 

فرمانده انتظامی استان اظهار داشت: در بازرسی تخصصی ماموران از خودروی وانت مزدا توقیف شده، حدود 220 کیلوگرم مواد مخدر، شامل 137 کیلو و هفتصد گرم تریاک و 81 کیلو و هشتصد و هفتاد گرم حشیش کشف شد.

وی با اشاره به دستگیری چهار تن از سوداگران مرگ در این رابطه گفت: بنا به اظهارات دستگیرشدگان محموله یاد شده از مرزهای شرقی و جنوبی کشور تهیه و بارگیری و قرار بود به استان لرستان منتقل شود که با هوشیاری پلیس مبارزه با مواد مخدر خوزستان از ادامه مسیر باز ماند و سه دستگاه خودرو متعلق به سوداگران مرگ در این رابطه توقیف و دستگیر شدگان نیز به همراه مواد مخدر کشف شده تحویل مراجع قانونی شدند. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد