سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار نماینده محترم ولی فقیه در خوزستان



نماینده ولی فقیه در استان خوزستان گفت: خداوند به کسانی که در راه او مجاهده کنند مژده داده که یکی از آنها این است که برای رسیدن به هدف در راه مجاهدت، مسیر را به آنها نشان می‌دهد، این وعده خداوند است.
به گزارش مشرق، آیت‌الله موسوی‌جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در مراسم اختتامیه این اجلاس در سخنانی اظهار کرد: این جلسه به لطف خدا بسیار پربار و پرمحتوا بود،‌ بنده به کار شما قبطه می‌خورم که زحمت‌های زیادی می‌کشید و مانند لوکوموتیوی مجموعه های بسیاری را به دنبال خودتان و بدون توقف می‌کشید.

وی تصریح کرد: از خداوند می‌خواهم که بنده را عضو کوچکی از شما محسوب کند و توفیق دهد که بنده عضو ناقابلی از مجموعه شما باشم، انشاءالله این امانت الهی را همه با هم بتوانیم به وسیله رهبری معظم انقلاب اسلامی و با همراهی ایشان به وجود حضرت مهدی(عج) برسانیم.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان در ادامه اظهار کرد: براساس تجارب حدود ۴۰ ساله بنده، آیات قرآن را نشان می‌دهد به طوری که براین اساس خداوند به کسانی که در راه او مجاهده کنند مژده داده که یکی از آنها این است که برای رسیدن به هدف در راه مجاهدت، مسیر را به آنها نشان می‌دهد. این وعده خداوند است. آنهایی که در صدد طی کردن راه مجاهدت هستند بسیارند اما عده قلیلی به مقصد می‌رسند.

وی در ادامه به بشارت دیگری که خداوند به مجاهدان راه حق داده است، اشاره کرد و گفت: یک بشارت دیگری که از بشارت اول بالاتر است این است که خداوند در قرآن می‌فرماید در این مسیر شما را تنها نمی‌گذارد و نمی‌گذارد که احساس غریبی کنید و خداوند وعده داده که شما پیروز میدان هستید.

نماینده ولی فقیه در استان خوزستان ادامه داد: وقتی نیت‌ها خالص باشد کارها به سرانجام می‌رسد. باید به هم کمک کنیم و درصدد تقویت یکدیگر باشیم و نگذاریم بینمان تفرقه بیفتد. امیدوارم خداوند لطف و عنایتش را نسبت به ما بیشتر کند.

در مراسم اختتامیه اولین اجلاس ملی اصحاب عشق از آیت الله موسوی جزایری نماینده ولی فقیه در استان خوزستان با اهدای لوح تقدیر، انگشتری و تسبیح نفیسی تقدیر به‌عمل آمد. 
منبع: تسنیم
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد