سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر ورزشی



فرکی: به بازیکنانم گفتم در آسیا به کم قانع نباشند
مربی‌الجیش: فولاد فوق‌العاده عالی است
کد مطلب : 38405
گروه ورزشی: مربی تیم فوتبال الجیش قطر پس از شکست مقابل فولاد خوزستان گفت: فولاد در آینده می‌تواند به یکی از قدرتمندترین تیم‌های آسیا تبدیل شود.
مربی‌الجیش: فولاد فوق‌العاده عالی است
السعد الشابی مربی تیم فوتبال الجیش قطر که به جای سرمربی این تیم در نشست خبری پس از شکست 3 بر یک تیمش برابر فولاد شرکت کرده بود، اظهار داشت: به تیم فولاد تبریک می‌گویم، این تیم فوق‌العاده است. بازیکنان جوان، با انگیزه و کادر فنی بسیار خوبی دارد و اگر به همین شکل ادامه دهد در آینده یکی از قدرت‌های برتر فوتبال آسیا خواهد شد. وی افزود: در این بازی به دلیل مصدومیت بازیکنانمان مجبور شدیم 3 تعویض اجباری انجام دهیم. فولاد هم با بازی خوبش توانست از موقعیت‌هایش بهتر استفاده کند. امیدواریم برابر بنیادکار ازبکستان پیروز شویم و همراه فولاد به مرحله بعدی صعود کنیم.

مربی الجیش گفت: همانطور که فولاد بهترین تیم ایران است ماهم بهترین تیم قطر بوده و در هر دیداری به فکر پیروز شدن هستیم و هرگز دنبال ضدفوتبال نمی‌رویم. فوتبال بازی لحظه‌هاست و ما برای پیروزی به مصاف نماینده ازبکستان می‌رویم. الشابی در مورد هواداران فولاد خوزستان عنوان کرد: تماشاگرانی که امروز به ورزشگاه اهواز آمده بودند بسیار عالی تیم‌شان را تشویق کردند اما این موضوع روی شکست ما تاثیر نداشت زیرا ما 9 بازیکن حرفه‌ای داریم.

فرکی: به بازیکنانم گفتم در آسیا به کم قانع نباشند

سرمربی تیم فوتبال فولاد خوزستان هم گفت: در مورد قهرمانی در آسیا به بازیکنانم گفتم به کم قانع نباشند. حسین فرکی بعد از پیروزی 3 بر یک تیمش مقابل الجیش قطر و صعود به عنوان تیم اول به مرحله بعد گفت: به یک پیروزی با ارزش رسیدیم. بازی هجومی به نمایش گذاشتیم و موفق شدیم به مرحله بعد صعود کنیم. هرچند برخلاف جریان بازی گل خوردیم اما خوشبختانه با تلاش بازیکنان و همت و فرهنگ بالای هواداران خوزستانی که تیم را بعد از دریافت گل تشویق کردند به بازی برگشتیم و در همان نیمه اول به گل تساوی دست یافتیم.

وی افزود: فرصت‌های زیادی داشتیم اما فقط سه توپ ما به گل تبدیل شد. خوشحالم که به صدرنشینی لیگ قهرمانان آسیا در گروه دوم رسیدیم. خوشحال‌تر از این برایم پاداشی است که خداوند نصیب من و همکارانم کرد و این پاداش بی‌نظیر زیارت پیامبر و خانه خداست.

فرکی در ادامه عنوان کرد: برای رسیدن به قهرمانی آسیا به بازیکنان گفتم به چیز کم قانع نباشند و همیشه برای بهترین‌ها تلاش کنند. همانطور که در لیگ برتر فقط برای کسب سهمیه آمدیم سپس به این نتیجه رسیدیم که می‌توانیم به قهرمانی فکر کنیم که چنین هم شد. امیدواریم در مرحله بعدی فوتبال آسیا نماینده خوبی برای فوتبال ایران و خوزستان باشیم. سرمربی فولاد در مورد بازیکنان تیم ملی عنوان کرد: سعی می‌کنیم با تیم ملی تعامل کنیم اما هنوز تصمیم قطعی نگرفته‌ایم.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد