سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر ورزشی



آغاز بلیت‌فروشی دیدار فولاد و استقلال از ساعت 12
ورزشی  10:5:59 1393/01/17
931-6181-5 کد خبر
RSS :: پرینت

مسوول برگزاری مسابقات هیات فوتبال خوزستان گفت: ‌فروش بلیت دیدار تیم‌های فولادخوزستان و استقلال‌تهران از ساعت 12 امروز آغاز می‌شود.

 

عزیز صادقی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) -منطقه خوزستان- اظهار کرد: بلیت‌فروشی بازی امروز از ساعت 12 آغاز می‌شود و دو گیشه بلیت‌فروشی هم در نظر گرفته شده است.

 

وی با بیان این‌که در صورت نیاز یک گیشه بلیت‌فروشی دیگر هم در نظر گرفته می‌شود، گفت: در هر گیشه 10 تا 12 نفر خدمات‌رسانی می‌کنند.

 

مسوول برگزاری مسابقات هیات فوتبال خوزستان در پاسخ به این سوال که چه تمهیداتی برای برقراری امنیت این بازی اندیشه شده است، عنوان کرد: تمهیدات لازم اندیشه شده است و برای این دیدار دو، سه جلسه با یگان ویژه داشته‌ایم و باتوجه به این‌که پیش‌بینی می‌شود بین 30 تا 40 هزار نفر به ورزشگاه بیایند، قرار شده است که یگان ویژه از امروز صبح در ورزشگاه مستقر شود و بازی را پوشش و بحث امنیتی را کامل انجام دهند. خدا را شکر در حال حاضر هم هیچ مشکلی وجود ندارد.

 

وی در ادامه با درخواست از تماشاگران برای حضور در ورزشگاه جهت تشویق تیم فولاد، گفت: به هر حال باتوجه به این‌که فولاد در صورت برد در این بازی به احتمال 90 درصد می‌تواند قهرمان لیگ شود، از تماشاگران می‌خواهیم از این تیم حمایت کنند، چرا که تیم استان‌مان است و پس از چند سال است که چنین شرایطی برای ما به وجود آمده و شاید هم دیگر به وجود نیاید، بنابراین خواهش من این است که همه به ورزشگاه بیایند و فولاد را تشویق کنند.

 

صادقی خاطر نشان کرد: تاج و برخی از مسوولان سازمان لیگ هم به اهواز آمده‌اند و باتوجه به این‌که تمام نگاه‌ها به سمت اهواز است، کوچکترین بی‌حرمتی و حرکت ناپسند از سوی تماشاگران، باعث محرومیت شدید فولاد می‌شود، پس تقاضای ما از تماشاگران این است که به ما کمک کنند و ما هم با تمام وجود در خدمت آن‌ها هستیم. همگی باید دست به دست یکدیگر بدهیم و با حمایت از فولاد، این تیم را به سمت قهرمانی هدایت کنیم.

 

به گزارش ایسنا، دیدار تیم‌های فولادخوزستان و استقلال تهران از هفته بیست‌ونهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشور از ساعت 17:30 امروز در ورزشگاه غدیر اهواز برگزار می‌شود.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد