سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان



10 میلیون مسافر نوروزی در خوزستان اقامت کردند
فرهنگی و هنری  11:51:57 1393/01/16
931-1680-5 کد خبر
RSS :: پرینت

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان گفت: آمار اقامت مسافران در استان خوزستان به 10 میلیون نفر رسید.

 

افشین حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار فرهنگی و هنری خبرگزاری دانشجویان ایران (ایسنا) ـ منطقه خوزستان ـ اظهار کرد: امسال ستاد اجرایی خدمات سفر با همکاری و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی عملکرد بسیار خوبی را از خود نشان داد.

 

وی افزود: امیدواریم که هماهنگی‌های صورت گرفته آغاز فصلی نو در گردشگری استان باشد. همچنین برنامه‌ریزی‌هایی نیز در این زمینه صورت گرفته و در نظر داریم بخشی از مشکلاتی را که در این سال وجود داشت را در سال 94 برطرف کنیم.

 

حیدری ادامه داد: امسال در ستادهای اسکان آموزش پرورش در سطح استان 1136 مدرسه و 10531 کلاس در اختیار مسافران نوروزی قرار داشت و در حدود 2900 نفر نیز خادم و عوامل اجرایی برای خدمات‌دهی هر چه بهتر به مسافران نوروزی داشتیم.

 

وی خاطرنشان کرد: بیشتر بازدیدها از مکان‌های تاریخی و مناطق گردشگری طبیعی مثل اندیکا، منطقه تاریخی شوش، آبادان و خرمشهر بود. در مجموع نسبت به پارسال بیش از 45 درصد افزایش آمار اقامت داشتیم و استان خوزستان به عنوان دومین استان مهمان‌پذیر در کشور معرفی شد.

 

مدیر کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خوزستان ادامه داد: از 29 اسفند 92 تا 15 فروردین 93 با حضور 10 میلیون مسافر نوروزی یکی از سال‌های متفاوت بود و این تفاوت به خاطر هماهنگی خوب دستگاه‌های اجرایی و نحوه اطلاع‌رسانی بسیار خوب از سوی صدا و سیما بود.


نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد