سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

حواشی یک گزارش


حواشی دیدار فولاد - بنیادکار؛
توقف چند نوبته بازی به علت انداختن لیزر به صورت دروازه بان ازبک
اهواز – خبرگزاری مهر: دیدار دو تیم فولاد خوزستان و بنیادکار ازبکستان در حالی با برتری میزبان اهوازی به پایان رسید که این مسابقه چندین مرتبه و به علت انداختن لیزر به صورت دروازه‌بان ازبک از سوی هواداران فولاد متوقف شد.

به گزارش خبرنگار مهر، بازی دو تیم فوتبال فوتبال فولاد خوزستان و بنیادکار ازبکستان از هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا که از ساعت 17:30 امروز سه‌شنبه در ورزشگاه 50 هزار نفری الغدیر اهواز برگزار شد، در نهایت با پیروزی تیم فولاد خوزستان همراه شد که حواشی این بازی را در زیر می‌خوانید:

* در این بازی باز هم ضعف همیشگی فولاد که عدم گلزنی مهاجمان این تیم است، به خوبی خود را نشان داد به گونه‌ای که تک گل فولاد را ایوب والی مدافع پیش تاخته این تیم روی ضربه کرنر ارسالی بختیار رحمانی در دقیقه 76 وارد دروازه حریف کرد.

* در این بازی چاوز، لوسیانو پریرا و ایوب کلانتری در دقایق 85، 58، و 87 به ترتیب به جای ساسان انصاری، اسماعیل شریفات و غلامرضا رضایی وارد میدان شدند تا فرکی نشان دهد از خط حمله خود به هیچ وجه رضایت ندارد.

* لوسیانو پریرا که بعد از مدتها غیب به علت مصدویت در این بازی از دقیقه 58 فرصت بازی پیدا کرده بود، به شدت از سوی هواداران تشویق شد. این بازی همچنین اولین بازی این مهاجم برزیلی در رقابتهای آسیایی برای فولاد است.

* در بین دو نیمه پرواز یک هواپیمای کوچک بدون سرنشین باعث خوشحالی تماشاگران حاضر در ورزشگاه شد.

* در این دیدار به علت انداختن لیزر به صورت دروازه‌بان تیم فوتبال بنیادکار از سوی هواداران فولاد، بازی از سوی داور میدان در چندین نوبت قطع شد. در این میان با اعلام اینکه ادامه این روند جریمه‌های سنگینی از سوی کنفدراسیون فوتبال آسیا متوجه باشگاه فولاد می‌کند، هواداران از ادامه این کار منصرف شدند، هر چند این حرکت تبعاتی را برای باشگاه فولاد به همراه دارد.

* هواداران در این بازی حمایت قاطعی از فولاد به عمل آوردند و در طول بازی به شدت تیم خود را تشویق می‌کردند، این در حالی است که این ازبک حتی یک هوادار هم در ورزشگاه الغدیر اهواز نداشت.

* فولاد خوزستان به این پیروزی هشت امتیازی شد به گونه ای که اکنون امید فراوانی برای صعود به مرحله بعدی لیگ قهرمانان آسیا دارد. بنیادکار هم با این شکست به رده آخر جدول گروه دوم لیگ قهرمانان آسیا سقوط کرد، هر چند هنوز روی کاغذ برای صعود به مرحله بعد امیدواری دارد.

* فولادی‌ها در بازی رفت در تاشکند هم تا ثانیه های پایانی تیم پیروز مسابقه بودند اما در دقیقه 90 پیروزی را با تساوی عوض کردند ولی این بار دروازه خود را تا دقیقه 90 بسته نگه داشتند.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد