سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر ورزشی


سید شریف حسینی:
اهوازی ها فردا فولاد را تنها نگذارند/موفقیت فولاد فوتبال خوزستان را زنده می کند
اهواز - خبرگزاری مهر: عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: مردم خوزستان و به خصوص اهوازی ها، فردا فولاد خوستان را در مصاف با تیم فوتبال بنیادکار ازبکستان تنها نگذارند.

سید شریف حسینی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: فردا تیم فولاد خوزستان قرار است در هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا در برابر بنیادکار ازبکستان صف آرایی کند. این بازی از حساسیت بالایی برای نماینده خوزستان برخوردار است و پیروزی در آن می تواند راه صعود به مرحله بعد را برای فولاد هموار کند.

وی افزود: به همین دلیل انتظار می رود هواداران همانند بازی گذشته فولاد در اهواز در برابر تیم الفتح عربستان که حضوری تاریخ ساز و رکورد شکن داشتند، در این بازی نیز با حضوری پرتعداد تر، نماینده شایسته فوتبال ایران و خوزستان را در این بازی سرنوشت ساز تنها نگذارند.

نماینده مردم اهواز در مجلس شورای اسلامی عنوان کرد: بی شک حضور پرتعداد هواداران علاوه بر اینکه باعث افزایش انگیزه های بازیکنان فولاد برای ارائه یک بازی بهتر می شود، لرزه بر اندام بازیکنان بنیادکار می اندازد و آنها قادر نخواهند بود کیفیت واقعی فوتبال خود را به نمایش بگذارند.

حسینی عنوان کرد: باید واقعیت را قبول کرد که فوتبال خوزستان هیچگاه به جایگاه بالای خود در قبل از جنگ تحمیلی و حتی در زمان جنگ نرسیده است به همین دلیل حضور درخشان فولاد در آسیا و رسیدن آن به مراحل بالاتر می تواند غول خفته فوتبال خوزستان را دوباره بیدار تا فوتبال خوزستان مجددا در سطح کشور آقایی کند.

وی تاکید کرد: با وجود اینکه این بازی در تعطیلات نوروزی برگزار می شود و اغلب مردم در مسافرت هستند ولی این موضوع نباید باعث شود نماینده فوتبال خوزستان در این بازی حساس، بدون حمایت هواداران پرشمارش باشد.

عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی همچنین از هواداران فولاد و فوتبال خوزستان خواست به علت قرار گرفتن در ایام فاطمیه، در بازی فردا به گونه ای رفتار کنند که حرکت این ایام به خوبی حفظ شود.

به گزارش خبرنگار مهر، از سری رقابت های هفته چهارم لیگ قهرمانان آسیا، روز سه شنبه 12 فرودین ماه تیم های فولاد خوزستان و بنیاد کار ازبکستان در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف هم می روند. دیدار رفت این دو تیم که روز 28 اسفندماه گذشته ( سال 92 ) در تاشکند برگزار شد با نتیجه یک بر یک خاتمه یافت.
 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد