سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

خبر تکمیلی




جانشین فرمانده انتظامی کشور خبر داد
دستگیری قاتل خواهر شهید لاجوردی

جانشین فرمانده انتظامی کشور با بیان اینکه قاتل خواهر شهید لاجوردی امروز دستگیر شده است، گفت: این فرد هیچگونه انگیزه امنیتی برای ارتکاب قتل نداشته است.

خبرگزاری فارس: دستگیری قاتل خواهر شهید لاجوردی

سردار احمدرضا رادان جانشین فرمانده انتظامی کشور در گفت‌وگو با خبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، از دستگیری قاتل خواهر شهید لاجوردی خبر داد.وی گفت: این فرد هیچگونه انگیزه امنیتی نداشته است و به دلایل دیگری مرتکب قتل شده است.جانشین فرمانده انتظامی کشور تأکید کرد: تحقیقات در رابطه با انگیزه این فرد ادامه دارد و نتایج تکمیلی به اطلاع عموم مردم خواهد رسید.

 گفتنی است، چند روز پیش پیکر خواهر شهید اسدالله لاجوردی دادستان اسبق انقلاب که به طرز مشکوکی به قتل رسیده بود ، کشف شد.حسین لاجرودی فرزند شهید لاجوردی در این باره در گفتگو با خبرنگار فارس درباره انگیزه قاتل یا قاتلان و علل انجام این قتل گفته‌بود: مسئولان اطلاعاتی و امنیتی در حال پیگیری هستند اما هنوز ما در جریان جزئیات آن نیستیم.

به گفته وی،خواهر شهید لاجوردی 70 سال سن داشت و دارای موقعیت اجتماعی مطلوب و استاد بود؛ همیشه درب منزل ایشان باز و کلاس‌های مختلف دینی و مذهبی در منزلشان برگزار می‌شد.

  لاجوردی همچنین گفته بود که این اتفاق یکی دو ساعت بعد از اتمام کلاسشان که در منزل برگزار شده بود، رخ داده است.به گزارش فارس، شهید اسدالله لاجوردی در 1 شهریور 1377 در محل کار خود در بازار تهران، توسط 2 نفر از اعضای منافقین ترور شد و به شهادت رسید.

- See more at: http://www.farsnews.com/newstext.php?nn=13921201000858#sthash.7yTyCuOt.dpuf

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد