سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار روز خوزستان

 

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب خبر داد
عقد قرارداد 800 میلیارد تومانی مناطق نفت‌خیز جنوب در نمایشگاه صنعت خوزستان 

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت خیز جنوب از عقد قرارداد 800 میلیارد تومانی بین مناطق نفت‌خیز جنوب، لوله‌سازی اهواز و شرکت فولاد اکسین در نمایشگاه صنعت خوزستان شد.

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، حمید بورد ظهر امروز در مراسم افتتاح پنجمین نمایشگاه تخصصی صنعت نفت خوزستان که در محل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: شاید ما اصلی‌ترین نمایشگاه نفت در کشور را نداشته نباشیم اما می‌توان گفت حداقل دومین نمایشگاه تخصصی نفت به ما اختصاص دارد.

وی با بیان اینکه  هر ساله یک نمایشگاه در حوزه نفت در تهران برگزار شده و نمایشگاه خوزستان به عنوان دومین نمایشگاه تخصصی نفت محسوب می‌شود افزود: 270 شرکت و سازنده در این نمایشگاه ثبت نام کردند که به دلیل کمبود فضا و مشکلات زیرساختی نتوانستیم همه را در این فضا و نمایشگاه شرکت دهیم و فقط نزدیک به 200 شرکت موفق به حضور در این نمایشگاه شدند.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب با بیان اینکه از نظر حضور و تعداد شرکت‌کنندگان رشد بیش از 40 درصدی را در این نمایشگاه شاهد هستیم اضافه کرد: همچنین در این دوره از نمایشگاه محصولات با تنوع بسیار خوبی ارائه شدند.

وی با تاکید بر اینکه برگزاری کارگروه‌های تخصصی در حوزه نفت از دیگر برنامه‌های نمایشگاه است ادامه داد: وجود مناطق نفت‌خیز، شرکت حفاری، صنایع پتروشیمی و دیگر صنایع وابسته به نفت در جنوب غرب کشور باعث شده این منطقه موقعیت ویژه‌ای داشته باشد.

بورد، با بیان اینکه تولید بیش از 80 درصدی نفت و 16 درصدی گاز کشور و وجود قدیمی‌ترین پالایشگاه، از دیگر ویژگی‌های این منطقه است ابراز داشت: حدود 46 درصد از شرکت‌های حضور یافته در این نمایشگاه، سازندگان استان هستند که در خوزستان کارگاه و کارخانه دارند و به صنعت نفت خدمت می‌کنند.

وی گفت: امسال برای نخستین‌بار در کشور با همکاری مناطق نفت‌خیز و گروه ملی فولاد، تیوبینگ تولید شد که این محصول وارد نمایشگاه شده است.

مدیرعامل شرکت ملی مناطق نفت‌خیز جنوب بیان کرد: همچنین امسال قراردادی به ارزش بیش از 800 میلیارد تومان بین مناطق نفت خیز، لوله‌سازی اهواز و شرکت فولاد اکسین تنظیم شده که در این نمایشگاه منعقد خواهد شد. 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد