سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار انتظامی خوزستان

 

فرمانده پلیس راه خوزستان خبر داد
کاهش آمار تصادفات جاده‌ای خوزستان در 9 ماه گذشته 

فرمانده پلیس راه خوزستان از کاهش آمار تصادفات جاده‌ای خوزستان در 9 ماه گذشته خبر داد.

خبرگزاری فارس: کاهش آمار تصادفات جاده‌ای خوزستان در 9 ماه گذشته 

قاسم قدرتی امروز در گفت‌و‌گو با خبرنگار فارس در اهواز اظهار کرد: در این روز‌ها که پدیده مه در سطح استان وجود دارد رانندگان سعی کنند که وسیله نقلیه خود را مورد بررسی قرار دهند.

وی ادامه داد: اطمینان از سالم بودن برف پاک‌کن‌ها، سیستم گرمایشی، سیستم روشنایی و تجهیز به چراغ مه‌شکن در هوای مه آلود و بارانی لازم است.

فرمانده پلیس راه خوزستان استفاده از زنجیر چرخ در محورهای برف‌گیر را ضروری دانست و عنوان کرد: رانندگانی که قصد عزیمت به خارج از استان را دارند با توجه به اینکه بیشتر استان‌های مجاور برف‌گیر است حتما خودروی خود را به زنجیرچرخ و لاستیک یخ‌شکن مجهز کنند.

وی بیشترین آمار تصادفات خوزستان را مربوط به سال 85 دانست و گفت: در سال 85 بیش از یک هزار و 93 نفر بر اثر تصادفات جاده‌ای در خوزستان فوت کرده‌اند.

قدرتی با اشاره به اینکه بیشترین تصادفات مربوط به گروه سنی 18 تا 25 سال است اذعان کرد: کمترین آمار تصادفات در خوزستان مربوط به 9 ماه گذشته است که 489 نفر فوتی داشته است.

وی عدم رعایت مقررات، سرعت و سبقت غیرمجاز بیشترین دلایل تصادفات بیان کرد و گفت: رانندگان توجه داشته باشند که رعایت مقررات راهنمایی و رانندگی تنها مختص به زمان حضور پلیس نیست و بلکه فرهنگ رعایت مقررات باید همیشه مورد توجه قرار گیرد.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد