سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک هشدار بهداشتی به خوزستانیهای محترم

 

این ماده را تحت عنوان گل در آورده ‌اند به معنی زیبا، همچنین نام‌‌گذاری این ماده احتمالا به این دلیل است که خانواده و جامعه به مصرف آن حساس نشوند و نام این ماده وحشت و بدبینی را به همراه نداشته باشد.
یک روانپزشک گفت: ماده مخدر "گل" به دلیل صنعتی شدن و اضافه‌سازی محرک‌ها و گروه‌های مختلف بسیارخطرناک‌تر از ماری جوانا است.

سفید چیان در گفتگو با باشگاه خبرنگاران با بیان این مطلب افزود: مخدری به نام گل که همان ماری جوانا تغییر یافته است که از قسمت‌های مختلف گیاه شاه دانه ساخته می‌شود.

این روانپزشک اظهار داشت: این ماده به شکل صنعتی از محرک‌ها و گرده‌های متفاوت درست می‌شود که قدرت آن را چند برابر کرده و بسیار خطرناک‌تر از ماری جوانا یا حشیش است.

وی در ادامه تصریح کرد: این ماده را تحت عنوان گل در آورده ‌اند به معنی زیبا، همچنین نام‌‌گذاری این ماده احتمالا به این دلیل است که خانواده و جامعه به مصرف آن حساس نشوند و نام این ماده وحشت و بدبینی را به همراه نداشته باشد.

سفید چیان افزود: مصرف این ماده به صورت پودر و کشیدنی است و در سال جاری رواج بیشتری پیدا کرده است.

سفید چیان اظهار داشت: مصرف این ماده خطرناک به دلیل صنعتی شدن آن باعث عوارضی مانند به هم خوردن تعادل حرکتی- اختلال حافظه- جنون و رفتار‌های غیر عادی می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: از دیگر عوارض این ماده اختلال روانپزشکی که شامل اضطراب و افسردگی، پرخاشگری و مصرف دراز مدت آن باعث نازایی می‌شود.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد