سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک گزارش تاسف آور

 

کذب بودن آمارهای اشتغال خوزستان در دولت گذشته
 
 اهواز – خبرگزاری مهر: معاون منابع انسانی استاندار خوزستان گفت: آمارهای اشتغال ارائه شده توسط دولت گذشته در این استان کذب و خلاف واقع بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، علی عماد پیش از ظهر امروز در آئین معارفه و تودیع مدیرکل تعاون،کار ورفاه اجتماعی خوزستان اظهار کرد: امروز فاصله زیادی بین نیروهای قدیمی و باتجربه و نیروهای جدید ایجاد شده است که این فاصله را باید با آموزش و پژوهش برداریم.

وی افزود: تنظیم، هدایتگری و ساماندهی روابط کاری سه مقوله تعاون، کار و و رفاه از چالش برانگیزترین موضوعات ما از زمان تصویب قانون کار به شمار می رود.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خوزستان با بیان اینکه در این موضوع، کارفرما و کارگر هر کدام به سهم خود احساس می کنند به حق خود نرسیده اند، تصریح کرد: مجموعه تعاونی ها، قانون اساسی و قوانین زیر دست آن نشان می دهد که اگر بتوانیم در این بخش خوب فعالیت کنیم؛ روحیه مشارکت جویی گسترش پیدا می کند و بخش خصوصی را می توان در قالب تعاونی ها فعال کرد.

عماد اضافه کرد: این یکی از دغدغه های مهم و اساسی است که قرار است در دولت یازدهم به آن پرداخته شود تا مشکلات خوزستان در حوزه های مختلف حل شود.

وی با اشاره به آمارهای کاذب اشتغالزایی و بیکاری در دولت گذشته در خوزستان و تاثیر آن بر مردم ادامه داد: مردم خوزستان عینا شرایط را در جامعه رصد می کنند آن را با وضعیت موجود مقایسه می کنند.

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار خوزستان عنوان کرد: باید بتوانیم در مجموعه سازمان ها، نیروهایی را پرورش دهیم و با مردم با صداقت رفتار کنیم تا مردم به مسئولان و نظام بدبین نشوند.

عماد گفت: در کشور، ظرفیت های گسترده و استعدادهای بسیاری داریم که خیلی از آنها به کار گرفته نشده که این به دلیل جا نیفتادن بحث توسعه در ذهن مدیران است که نشان می دهد که مشکل ما توسعه فکری مدیریت است.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد