سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

یک خبر از اهواز

 

با پیام وزیرنفت :

همایش سالروزتاسیس شرکت ملی حفاری دراهوازآغازشد  

اهواز-ایرنا- همایش ویِژه سی وچهارمین سالگرد تاسیس شرکت ملی حفاری ایران صبح امروزپنج شنبه با پیام بیژن نامدار زنگنه وزیرنفت و باحضور معاون ایشان و نایب رییس مجلس شورای اسلامی دراهواز آغازشد .

کد خبر: 80958637 | تاریخ خبر: 28/09/1392 - 10:36

گزارش خبرنگارایرنا حاکی است که دراین همایش که درسرسرای شرکت ملی حفاری ایران دراهواز باحضور جمع زیادی از مسوولان کشوری و محلی برگزارشده پیام وزیرنفت بدین شرح قرائت گردید:

ˈ همکاران ارجمند، مایه مباهات و خرسندی است که در سال حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی و در آغازین سال فعالیت دولت تدبیر و امید، سی و چهارمین سالگرد تاسیس شرکت ملی حفاری ایران را به تلاشگران سخت کوش این شرکت صمیمانه تبریک و تهنیت عرض کنم.

آنچه که روشن است کارکنان سرافراز صنعت نفت کشور به عنوان پیشتازان افتخارآفرین عرصه صنعت و اقتصاد به رغم برخی مشکلات و بی مهری ها و عبور از شرایط سخت و دشوار فرایند تولید نفت را همچنان تداوم بخشیده ضمن تامین نیازهای ارزی کشور موتور توسعه این صنعت عظیم را پیوسته روشن و فعال نگه داشته اند.

در تاریخ پرفراز و نشیب صنعت نفت کشور تاسیس شرکت ملی حفاری ایران با درایت و تدبیر امام راحل (ره) نقطه عطفی به شمار می رود که فتح قله های خود اتکایی و شکوفایی صنعتی را سرعت بخشیده و زمینه های مطلوبی را برای نمود استعدادها و خلاقیت های کارکنان فراهم کرد.

امروز صنعت حفاری کشور نیازمند اتخاذ راهکارهای اساسی در استاندارد سازی فعالیت ها، افزایش بهره وری، تضمین کیفیت خدمات، اصلاح ساختار همسو با برنامه توسعه صنعت نفت می باشد و بی تردید متخصصان گرانقدر این شرکت با تکیه بر تجارب گرانسنگ گذشته و استفاده از روش ها و فناوری های جدید و تحول یافته در تحقق اهداف توسعه ای صنعت نفت خواهند کوشید.

امیدوارم به فضل الهی و تلاش مضاعف کارکنان بیش از پیش شاهد رشد و بالندگی این صنعت راهبردی باشیم. برای کلیه همکاران ارجمند در صنعت حفاری کشور موفقیت، سربلندی و نیک روزی آرزو می کنمˈ.

گزارش خبرنگاران ایرنا حاکی است که دراین همایش جوادی معاون وزیرنفت و مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران همچنین حجت الاسلام ابوترابی نایب رییس مجلس شورای اسلامی حضور دارند.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد