سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

اخبار انتصابات در خوزستان

 

رکن الدین جوادی مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران در حکمی جعفر مدنی زادگان را به سمت مدیر توسعه منابع انسانی منصوب و از زحمات عباس خنیفر در این سمت قدردانی کرد
مدیر توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران گفت: بهره گیری از اخلاق حرفه ای با هدف احیای فرهنگ سازمانی در شرکت ملی نفت ایران مورد توجه قرار گیرد.

جعفر مدنی زادگان در مراسم تودیع و معارفه مدیران سابق و فعلی توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران، با قدردانی از حسن اعتماد مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران، مدیریت توسعه منابع انسانی این شرکت را مسئولیت مهمی عنوان کرد و گفت: مهندسی نیروی انسانی به واسطه برخورد با افراد متفاوت با روحیات مختلف، کار دشواری است.

وی با اشاره به اینکه مرور بر فرهنگ اسلامی نشان می دهد امامان ما همواره از مدیریت اقتضائی در موقعیت های مختلف استفاده کرده اند، تصریح کرد: از آنجا که در حوزه منابع انسانی، توجه به تفاوت ها بیش از پیش ضرورت دارد، مدیریت اقتضایی در این زمینه می تواند بسیار موثر و راهگشا باشد.

مدنی زادگان گفت: مدیریت منابع انسانی موظف است اخلاق حرفه ای را به عنوان شاخصی مهم در فرهنگ سازمان نهادینه کند و امیدواریم با این نگرش بتوانیم احیای فرهنگ سازمانی را در دستور کار این مدیریت قرار دهیم.

برقراری ثبات و آرامش، بهره وری سازمان را افزایش می دهد

عباس خنیفر مدیر سابق توسعه منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران نیز با اشاره به اقدامات انجام شده در این مدیریت طی پنج سال حضور وی در این سمت، اظهار داشت: در این مدت به واسطه تغییر مکرر سیاست های کلان شرکت، فراز و نشیب های زیادی پیش روی مدیریت منابع انسانی قرار گرفت.

وی افزود: با این حال سعی شد با بهره مندی از ابزار علمی و کارهای زیربنایی در مدیریت منابع انسانی شرکت ملی نفت ایران، این مدیریت نقش موثری در کنترل و بهبود امور ایفا کند.

خنیفر با ابراز امیدواری نسبت به اینکه با مدیریت جدید در شرکت ملی نفت ایران، آرامش و ثبات بیش از گذشته در این مجموعه فراهم شود، یادآور شد: قطعا در شرایط آرام و باثبات، کارآمدی و بهره وری نیروی انسانی افزایش می یابد.

وی خاطرنشان کرد: اینکه امروز شرکت ملی نفت ایران در عرصه صادرات خدمات نیز حرف های زیادی برای گفتن دارد، مرهون نیروهای انسانی توانمند این شرکت است.

رکن الدین جوادی مدیر عامل شرکت ملی نفت ایران در حکمی جعفر مدنی زادگان را به سمت مدیر توسعه منابع انسانی منصوب و از زحمات عباس خنیفر در این سمت قدردانی کرد.  
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد