سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

سلام خوزستان

انتشار اخبار سیاسی- اقتصادی و اجتماعی و فرهنگی خوزستان

گزارش آب و هوای خوزستان

 

آغاز رگبارهای پراکنده در خوزستان از فردا
اجتماعی  14:6:21 1392/09/27

929-14214-5 کد خبر
 

معاون اداره‌کل هواشناسی خوزستان از موقع رگبارهای پراکنده در سطح استان از ظرف فردا به بعد خبر داد.

 غلام‌رضا غلام‌پور در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری دانشجویان ایران(ایسنا)‌ـ‌منطقه خوزستان ـ اظهار کرد: بررسی وضعیت سینوپتیکی نشان‌دهنده عبور خط ناپایدار در لایه میانی جو است که از اواخر وقت امروز، چهارشنبه به همراه تقویت نسبی سامانه کم‌فشار در سطح زمین زمین موجب ابرناکی و از ظهر فردا، پنج شنبه باوقوع رگبارهای پراکنده در سطح استان همراه خواهد بود.

 وی ادامه داد: بر همین اساس در 24 ساعت آینده آسمان مناطق شمالی و ارتفاعات شمال صاف تا قسمتی ابری، گاهی وزش باد و از فردا ظهر فردا(پنج‌شنبه) به تدریج ابرناکی، گاهی توام با وزش باد و از ظهر ، همراه با رگبار، آسمان ارتفاعات شرقی و نیمه شرقی استان صاف همراه با غبار از اوایل صبح فردا، گاهی توام با وزش باد و احتمال رگبارهای پراکنده و آسمان مناطق مرکزی صاف، بعضا با مه یا مه رقیق از حوالی شب به تدریج با ابرناکی در برخی ساعات همراه با وزش باد و احتمال رگبار پراکنده پیش بینی می‌شود.

 معاون اداره‌کل هواشناسی خوزستان گفت: حداکثر دمای هوای اهواز به 16 درجه و حداقل به 8 درجه سانتی گراد خواهد رسید. در 24 ساعت گذشته نیز ایذه با 20 درجه سانتی گراد و بستان و دزفول با یک درجه سانتی گراد به ترتیب گرم ترین و خنک ترین نقاط استان گزارش شدند.

 

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد